Μονταζιέρα στα Τέμπη: Τα ντοκουμέντα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα έντεκα λεπτά των εξαφανισμένων συνομιλιών  που «συγχρονίζονται» με την περίεργη στάση  του επιβατικού τρένου στη μέση του πουθενά,  την οποία πιστοποιούν επιβάτες σε μηνύσεις και καταθέσεις

Νέα δεδομένα στην υπόθεση των Τεμπών δημιουργεί η μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας η οικογένεια του νεκρού μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας Γιώργου Κουτσούμπα μέσω του συνηγόρου της Βασίλη Ζησιμάτου. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται και για τα οποία προσκομίζονται αποδεικτικά στοιχεία, το κρίσιμο εντεκάλεπτο που έχει «εξαφανιστεί» από τις καταγραμμένες συνομιλίες του ΟΣΕ το βράδυ της τραγωδίας ταυτίζεται χρονικά με στάση που πραγματοποίησε η επιβατική αμαξοστοιχία λίγα λεπτά μετά την αναχώρησή της από τον σταθμό της Λάρισας.

Είναι μια στάση ανεξήγητη στη «μέση του πουθενά μέσα σε απόλυτο σκοτάδι» όπως προκύπτει από επίσημες μαρτυρίες επιβατών της αμαξοστοιχίας. Η οικογένεια του νεκρού μηχανοδηγού ισχυρίζεται πως ο έμπειρος Γ. Κουτσούμπας αντιλήφθηκε ότι ο σταθμάρχης της Λάρισας Βασίλης Σαμαράς τον είχε οδηγήσει σε λάθος σιδηροδρομική γραμμή και για τον λόγο αυτό σταμάτησε την αμαξοστοιχία, όπως όφειλε, προκειμένου να λάβει εντολές. Είναι λίγα λεπτά πριν από τη σφοδρή σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία.

Προκειμένου λοιπόν κάποιοι να ενοχοποιήσουν τον νεκρό μηχανοδηγό «αλλοίωσαν» τις επικοινωνίες και «εξαφάνισαν» συνομιλίες. Είναι ακόμη μια συνταρακτική αποκάλυψη σχετικά με τις επικοινωνίες του ΟΣΕ το βράδυ της τραγωδίας μετά τις αποκαλύψεις του «Βήματος» για μονταζιέρα με τα ηχητικά των συνομιλιών. Ας ξετυλίξουμε όμως από την αρχή το κουβάρι των στοιχείων που έρχονται στο φως της δημοσιότητας ξεκινώντας από τις αποκαλυπτικές μαρτυρίες των επιζώντων επιβατών για την ολιγόλεπτη στάση της αμαξοστοιχίας.

E 14 15 TEMPH MONTAZIERA

Οι μαρτυρίες  επιβεβαιώνουν τη στάση

Στις 30 Μαΐου 2023 τρεις επιζώντες επιβάτες της επιβατικής αμαξοστοιχίας IC62 κατέθεσαν μήνυση ενώπιον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας. Στη μήνυση περιέγραφαν αναλυτικά τι είχε συμβεί από τη στιγμή που επιβιβάστηκαν στην αμαξοστοιχία έως τη σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία και όσα ακολούθησαν. Το επιβατικό τρένο είχε ξεκινήσει στις 19:22 από Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Στις 23:02 έφτασε στον σταθμό της Λάρισας. Λίγο μετά αναχώρησε με κατεύθυνση τον επόμενο σταθμό, των Νέων Πόρων. Οπως όμως αποκαλύφθηκε, με «ευθύνη του Σταθμάρχη Λάρισας» αντί η αμαξοστοιχία να μπει στη γραμμή ανόδου κινήθηκε στη γραμμή καθόδου. Στην ίδια γραμμή κινούνταν και η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 πραγματοποιώντας το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Το αποτέλεσμα ήταν στις 23:18 τα δύο τρένα να συγκρουστούν βυθίζοντας στο πένθος ολόκληρη την Ελλάδα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν δύο εκ των τριών μηνυτών, αμέσως μετά την αναχώρηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας από τη Λάρισα, δηλαδή γύρω στις 23:05, ο συρμός σταμάτησε εντελώς ξαφνικά για περίπου 10 με 15 λεπτά «στη μέση του πουθενά».

Λέει συγκεκριμένα ένας εκ των τριών μηνυτών, ο Δημήτρης Κωσταρέλος: «Οταν φτάσαμε στο σταθμό Λάρισας μείναμε στην αποβάθρα για περίπου 10 με 15 λεπτά και σε αυτό το διάστημα, ευτυχώς επέστρεψε η κοπέλα που ήταν μαζί μας στο κουπέ, από το εστιατόριο όπου είχε πάει. Στη συνέχεια το τρένο έφυγε από το σταθμό και συνέχισε την πορεία του για λίγα λεπτά οπότε και σταμάτησε “στην μέση του πουθενά” για περίπου 10 λεπτά και μας έκανε ενημέρωση ένας υπάλληλος από το μεγάφωνο για το χρονοδιάγραμμα της κάθε επόμενης στάσης και την άφιξη στον τελικό προορισμό για τη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε το τρένο, υπήρχε συσκότιση διότι είχαμε σβήσει τα φώτα στο κουπέ και χαλαρώναμε».

Τα ίδια περιγράφει και ο δεύτερος μηνυτής Κωνσταντίνος Τοπουζίδης. «Μετά τη Λάρισα το τρένο έκανε μία ακόμα στάση όχι σε σταθμό και όταν ξεκίνησε έκαναν ανακοίνωση με τις ώρες άφιξης σε κάθε επόμενο σταθμό».

Τη στάση της επιβατικής αμαξοστοιχίας έχουν περιγράψει ακόμη δύο επιβάτες σε μήνυση που κατατέθηκε ενώπιον της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Λάρισας στις 22 Δεκεμβρίου 2023. Πιο αναλυτικά, η μηνύτρια Ευλαμπία Τζικοπούλου αναφέρει επί λέξει: «Λίγη ώρα μετά τη στάση στη Λάρισα, το τρένο σταμάτησε και πάλι, ακινητοποιήθηκε για κάποια λεπτά, χωρίς να υπάρχει στάση σε κάποιον σταθμό. Κοιτάξαμε έξω, προσπαθώντας να καταλάβουμε τι συμβαίνει, αλλά δεν βλέπαμε τίποτα, παρά μόνο βαθύ σκοτάδι. Ο κόσμος στο βαγόνι άρχισε να ανησυχεί και να προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει. Ενιωσα ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά, φοβήθηκα, αλλά δεν είπα τίποτα, μη θέλοντας να αναστατώσω τις φίλες μου. Μετά από λίγο, ξεκινήσαμε πάλι…».

Στην ίδια μήνυση άλλη μία επιβάτιδα, η Πολυξένη Τζικοπούλου, επισημαίνει: «Λίγη ώρα αφότου ξεκινήσαμε από τη Λάρισα, το τρένο σταμάτησε για κάποια λεπτά, χωρίς να υπάρχει στάση σ’ εκείνο το σημείο. Κοιταχτήκαμε και απορήσαμε, γιατί δεν καταλαβαίναμε τι γινόταν, αλλά μετά από λίγο ξεκινήσαμε ξανά».

Τα έντεκα λεπτά των εξαφανισμένων συνομιλιών

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται στη μηνυτήρια αναφορά, η στάση της επιβατικής αμαξοστοιχίας δεν ήταν τυχαία. Κανείς άλλωστε δεν σταματά ξαφνικά στη μέση του πουθενά λίγα λεπτά αφότου έχει αναχωρήσει από τον προηγούμενο σταθμό παρά μόνο εάν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος (βλάβη, πτώση ανθρώπου στις ράγες κ.λπ.). Μάλιστα ο μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος σε περίπτωση στάσης να επικοινωνήσει άμεσα με τον τοπικό σταθμάρχη και στη συνέχεια να συμπληρώσει ειδικό έντυπο με τα ακριβή αίτια που τον οδήγησαν στη στάση και να το παραδώσει στον επόμενο σταθμό.

Επομένως, όπως ισχυρίζονται οι συγγενείς, η στάση έγινε διότι ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι «υπήρξε ξαφνική αλλαγή στην γραμμή πορείας του, από την άνοδο στην κάθοδο» και «προφανέστατα σταμάτησε προκειμένου να ενημερώσει το σταθμάρχη Λάρισας και να λάβει σαφείς εντολές».

Ωστόσο, «η συνομιλία αυτή έχει εξαφανιστεί από τα ηχητικά ψηφιακά αρχεία που παραδόθηκαν και προσκομίσθηκαν στην δικογραφία», όπως καταγγέλλεται. Ο λόγος ήταν πως «κάποιοι προσπάθησαν να επιρρίψουν ευθύνες στον άτυχο μηχανοδηγό» με το σκεπτικό ότι «ενήργησε πλημμελώς τη μοιραία νύχτα».

Το κενό στα ηχητικά ταυτίζεται με τη στάση

Πράγματι, όπως προκύπτει από τα «ψηφιακά αρχεία του ραδιοτηλεφώνου του ΟΣΕ», τα οποία έχουν απομαγνητοφωνηθεί και διαβιβαστεί στον ειδικό εφέτη ανακριτή Σωτήρη Μπακαΐμη, το χρονικό διάστημα που ο μηχανοδηγός ακινητοποιεί την αμαξοστοιχία έξω από τη Λάρισα ταυτίζεται με το κενό έντεκα λεπτών που εμφανίζεται στην «έκθεση απομαγνητοφώνησης» των συνομιλιών.

Το Documento παραθέτει αναλυτικά τα ντοκουμέντα με τις επίμαχες καταγραφές. Να σημειωθεί ότι οι καταγραφές έχουν χρονική απόκλιση από την πραγματική ώρα, καθώς είναι έντεκα λεπτά πίσω από την πραγματική ώρα.

Συγκεκριμένα στις 23:07:54 (ώρα καταγραφής 22:56:54) ο σταθμάρχης της Λάρισας Β. Σαμαράς συνομιλεί με άγνωστο άντρα (όχι τον μηχανοδηγό Κουτσούμπα). Είναι η υπ’ αριθμόν 70 συνομιλία της έκθεσης απομαγνητοφώνησης με κωδικό CH1 000003e6_443, αρχείο διάρκειας 15 δευτερολέπτων.

Ο διάλογος έχει ως εξής:

Αντρας: Βασίλη ακούς;

Σαμαράς Βασίλειος: Ελα, λέγε.

Αντρας: Ξέχασα τον φάκελο, δώσ’ τον το πρωί, γράψε μηχανοδηγοί Βόλου και δώσ’ τον το πρωί να ’ρθει.

Σαμαράς Βασίλειος: Καλώς καλώς.

Η αμέσως επόμενη συνομιλία που καταγράφεται είναι 11 λεπτά μετά. Η ώρα είναι 23:19 (ώρα καταγραφής 23:07:24). Ο σταθμάρχης Λάρισας συνομιλεί με δύο άντρες. Είναι το αρχείο CH1 000003e7_443 διάρκειας 16 δευτερολέπτων. Λιγότερο από ένα λεπτό πριν τα δύο τρένα συγκρούονται μετωπικά.

Αντρας 1: Λάρισα, δεν έχουμε ρεύμα.

Αντρας 2: Σταθμός ακούει.

Σαμαράς Βασίλειος: Πού δεν έχεις ρεύμα.

Οπως καταγγέλλεται στη μηνυτήρια αναφορά, όλες οι συνομιλίες που περιέχονται στην απομαγνητοφώνηση «λαμβάνουν χώρα ανά μερικά δευτερόλεπτα». Μοναδική εξαίρεση «το επίμαχο χρονικό διάστημα της 11λεπτης σιωπής των ηχητικών, που λαμβάνει χώρα ακριβώς το χρονικό σημείο στο οποίο αναχωρεί η αμαξοστοιχία από τη Λάρισα, σταματάει στη “μέση του πουθενά” και εν συνεχεία ξεκινά πάλι για τον θάνατο» όπως επισημαίνεται.

Οι συγγενείς του μηχανοδηγού διατυπώνουν μάλιστα εύλογα ερωτήματα σχετικά με το πώς είναι δυνατόν επί έντεκα ολόκληρα λεπτά να μην «επικοινωνεί στον ασύρματο κανείς άλλος από τους ανθρώπους που εργάζονται μέσα στον σταθμό ή γύρω από αυτόν (σταθμάρχες, κλειδούχοι, μηχανοδηγοί, μηχανοστάσιο, φύλακες στις ισόπεδες διαβάσεις κ.λπ.)».

Μετά την ολιγόλεπτη στάση η επιβατική αμαξοστοιχία ξεκινά πάλι. Στις 23:18 συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία. Στις 23:24:28 (ώρα καταγραφής 23:13:38) ο σταθμάρχης Λάρισας επικοινωνεί με την επιβατική αμαξοστοιχία. Δεν έχει αντιληφθεί το φονικό δυστύχημα.

Συγκεκριμένα ο σταθμάρχης ακούγεται να λέει: «62 ακούει;». Προφανώς δεν λαμβάνει καμία απάντηση.

«Αλλοίωση αποδεικτικών στοιχείων»

Οπως επισημαίνεται στη μηνυτήρια αναφορά, «με βάση τα ανωτέρω γεγονότα… προκύπτει μετά βεβαιότητας ότι κάποιοι κατ’ εντολή έτερων προσώπων αλλοίωσαν κρίσιμα αποδεικτικά στοιχεία» με το να «αποκόψουν συγκεκριμένες συνομιλίες του ΟΣΕ»

Σύμφωνα με πληροφορίες του Documento το καταγραφικό του ΟΣΕ έχει ήδη κατασχεθεί από τον ειδικό εφέτη ανακριτή Σωτ. Μπακαΐμη. Το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ζητηθεί από το Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛΑΣ να διαπιστώσει εάν έχουν διαγραφεί ηχητικά αρχεία συνομιλιών.

Βασίλης Ζησιμάτος – Συνήγορος της οικογένειας του μηχανοδηγού Γιώργου Κουτσούμπα: «Ανθρώπινο χέρι έσβησε τις συνομιλίες»

Δύο ανθρώπινα λάθη θα βόλευαν καλύτερα το αφήγημα κάποιων! Θα μπορούσαν έως τέλους να ισχυριστούν ότι για το εθνικό έγκλημα των Τεμπών φταίνε μόνο δύο, ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός της επιβατικής, ο οποίος δήθεν δεν ακινητοποίησε την αμαξοστοιχία όταν διαπίστωσε το λάθος του πρώτου, ούτε δήθεν επικοινώνησε μαζί του εκ νέου, για λήψη νέων οδηγιών. Δυστυχώς δεν τους βγήκε το αφήγημα.

Οι επίσημες μαρτυρίες πολυτραυματιών/επιβατών της αμαξοστοιχίας αφενός επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι ο μηχανοδηγός σταμάτησε λίγο μετά την αναχώρηση από τον σταθμό της Λάρισας, στη «μέση του πουθενά» όπως περιγράφουν και για αρκετά λεπτά, μέχρι να ξεκινήσει και πάλι προς τον θάνατο. Ανατρέχοντας στα ηχητικά αρχεία ραδιοτηλεφώνου που παραδόθηκαν από τον ΟΣΕ στη Δικαιοσύνη και στην απομαγνητοφώνηση αυτών, το κρίσιμο αυτό χρονικό διάστημα, αμέσως μετά από την αναχώρηση της μοιραίας αμαξοστοιχία Intercity 62 από τον σταθμό της Λάρισας και μέχρι το χρονικό σημείο που συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική, όλως «συμπτωματικώς» επικρατεί «ανεξήγητη και απόλυτη σιωπή» στις επικοινωνίες ραδιοτηλεφώνου, επί έντεκα ολόκληρα λεπτά, ενώ τόσο πριν όσο και μετά όλες οι συνομιλίες σταθμαρχών, μηχανοδηγών κλειδούχων και λοιπών λαμβάνουν χώρα ανά δευτερόλεπτα. Είναι προφανές ότι ο μηχανοδηγός σταμάτησε την αμαξοστοιχία και επικοινώνησε με τον σταθμάρχη. Ωστόσο, ανθρώπινο χέρι έσβησε τις συνομιλίες. Με τη μηνυτήρια αναφορά μας η Δικαιοσύνη υποχρεούται να εξετάσει τα στοιχεία και να ταυτοποιήσει τα εμπλεκόμενα πρόσωπα.

Κάποιοι θα πρέπει να κατανοήσουν επιτέλους ότι δεν είναι όλα πολιτική. Υπάρχουν άνθρωποι που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα. Υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν κάθε μέρα να ξεπεράσουν αυτό που έζησαν, αλλά οι πόνοι από τα τραύματα δεν τους αφήνουν. Ας σεβαστούν λοιπόν, τουλάχιστον, όλους αυτούς τους ανθρώπους με πράξεις και όχι με λόγια. Ας τους σεβαστούν, έστω και με τη σιωπή τους.

Είμαι απολύτως βέβαιος ότι τελικά θα αποδοθεί Δικαιοσύνη, ακόμη κι αν έχουμε απέναντί μας κάποιους που είναι πρόθυμοι μα και έτοιμοι να μας πείσουν ότι τελικώς για το έγκλημα των Τεμπών ευθύνονται ακόμη και οι ίδιοι οι επιβαίνοντες στη μοιραία αμαξοστοιχία.

documentonews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Όταν Η Τεχνητή Νοημοσύνη Λαμβάνει Συνέντευξη Από Έναν Άνθρωπο – Αντιστροφή Ρόλων – Μέρος 2

 (Με μια περαιτέρω ανάλυση της ερώτησης ποιο ήταν το θεμέλιο  νόημα που κράτησε όρθια την ελληνική οικογένεια την περίοδο των Μνημονίων)(συνέχεια από Μέρος 1) Βασίλης Δημ....

Τηλεκπαίδευση: ΟΧΙ στην κοροϊδία και στις επικοινωνιακές τακτικές του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης

«Τηλεκπαίδευση παρέχεται μόνο από τις σχολικές μονάδες και με την προϋπόθεση να έχουν οι εκπαιδευτικοί άνετη και ασφαλή πρόσβαση» επισημαίνει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του...

Μαρία Δεναξά: Το μάρκετινγκ του τρόμου

ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ Aρθρο της Μαρίας Δεναξά  που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Δημοκρατία 🔴 Καθώς εντείνονται οι συζητήσεις εντός του ΝΑΤΟ για το επικίνδυνο ενδεχόμενο προληπτικών...

Κυπριακό: Ο Προκόπης Παυλόπουλος ισοπεδώνει τον επίορκο πρέσβη Τομ Μπάρακ

Προκόπιος Παυλόπουλος:  «Η επίλυση του Κυπριακού Ζητήματος ως προϋπόθεση για την εμπέδωση της σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο»Αθήνα, 4.12.2025Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας και Ακαδημαϊκός κ. Προκόπιος Παυλόπουλος...

Κτηνοτρόφος αποχαιρετά με λυγμούς τα 450 πρόβατα της ντόπιας ιστορικής φυλής Ρουμλουκίου που εκτρέφει εδώ και δεκαετίες

Σε μια σκηνή που σπαράζει καρδιές, η οικογένεια του κτηνοτρόφου Κωνσταντίνου Θεολόγου από το Μικρό Μοναστήρι Θεσσαλονίκης αποχαιρετά με λυγμούς τα 450 πρόβατα της...

Μανώλης Κοττακης: «Κάποιοι» στήν Κυβέρνηση, περιγράφουν τόν κόσμο καί τίς ζωές των Ελλήνων μέσα από τά γραφεια τους διασπείροντας fake news

Πέρασα χθές τό πρωί στίς 9 από τά μπλόκα των αγροτων στήν Λάρισα. Ο δρόμος ηταν κλειστός καί η κυκλοφορία διεξαγόταν από παράπλευρες οδούς, τίς...

Σκάνδαλα και Απατες στην καρδιά της Ευρωπαϊκής Ενωσης

Η Ευρωπαία Εισαγγελεύς Κοβέσι συνέλαβε τήν αντιπρόεδρο της Κομμισσιόν Μογκερίνι γιά κοινοτική απάτη – η Ιταλίδα πολιτικός πρωταγωνίστησε στό παρασκήνιο στίς διαπραγματεύσεις γιά τήν...

Ποιος ξεχνά τι σημαίνει δεξιά;

Στην πιο ακατάλληλη στιγμή Δέκα χρόνια μετά τους “Μένουμε Ευρώπη” η ΝΔ βρίσκεται απομονωμένη όσο ποτέ, με σαφή εχθρότητα με όλα τα όμορα κόμματα και...

Όταν Η Τεχνητή Νοημοσύνη Λαμβάνει Συνέντευξη Από Έναν Άνθρωπο – Αντιστροφή Ρόλων – Μέρος 1

Είθισται εμείς οι άνθρωποι να είμαστε εκείνοι που θέτουν τα ερωτήματα στη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ - ΑΙ) ή να ζητάμε από αυτήν πληροφορίες Όμως, τι...

Μαρία Καρυστιανου: Οι αγρότες στους δρόμους, φωνάζουν απεγνωσμένα για την επιβίωση και για τα αφανισθέντα ζώα τους

Όμως όλες αυτές οι διαμαρτυρίες στους δρόμους καταλήγουν κάθε φορά σε μία άκαρπη εκτόνωση: η κυβέρνηση προσφέρει ψίχουλα σε σχέση με όσα χρωστάει, η αντιπολίτευση «στηρίζει»...

Ξάφνιασε πάλι ο Αμερικανός υπουργος των εξωτερικών Ρούμπιο με την δήλωση του που λέει ότι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρωπότητας είναι το ριζοσπαστικό Ισλάμ

Ξάφνιασε πάλι ο Αμερικανός υπουργος των εξωτερικών Ρούμπιο με την δήλωση του που λέει ότι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρωπότητας είναι το ριζοσπαστικό Ισλάμ Δηλαδή...

Ο ”ισαπόστολος” Σημίτης και άλλα καλαμπούρια

Λένε ότι και στα καλαμπούρια υπάρχουν όρια Αυτό γενικώς ισχύει αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Υπάρχουν δηλαδή καλαμπουρτζήδες που δεν έχουν μέτρο και υπερβαίνουν τα...

ΟΠΕΚΕΠΕ και τυχερα λαχεια

Θα ήταν λοιπόν αστείο να δεχτεί ένας ότι τα μεγάλα κέρδη των τυχερών λαχνών τα κερδίζουν υψηλών «επιδόσεων»επιδοτούμενοι Πριν μέχρι κάποιες ολίγες δεκαετίες, ήταν...

Νέα αλητεία της κομισιόν κατά της Ελλάδας!

Σε παρεμβαση του ο Γιαννης Μανιατης αναφερει:  Άλλο ένα ατόπημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:Στην τελευταία έκδοση (Δεκεμβρίου 2024) του «Ανακαλύπτοντας την Ευρώπη», που διανέμεται κατά...

Η Τεχνητή Νοημοσύνη για τον Ρόλο της Βρετανίας και ΕΣΣΔ στα «Δεκεμβριανά» και το Ιστορικό Μήνυμα του Γεγονότος για το Σήμερα

Συνεχίζοντας την προσωπική μου αναζήτηση για τον τρόπο που η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ - ΑΙ) «συγκροτεί νοήματα» περισσότερο και από το να παίζει τον...

Τεράστια καταστροφή από την πρόσφατη καταιγίδα σε παραλία στην περιοχή του Κρανιδίου

Σοβαροτατη καταγγελια για τεραστια καταστροφη απο την πρόσφατη καταιγίδα σε παραλία στην περιοχή του Κρανιδίου Συνεχίστε την αναγνωση.

Από την ημερίδα του ΠΑΣΟΚ στο ξενοδοχείο caravel2-12-25, για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής και την αντιμετώπισή του

Με την συμμετοχή πλήθους στελεχών του ΠΑΣΟΚ, αυτοδιοικητικών, βουλευτών, μελών της Κεντρικής Επιτροπής, αλλά και ενεργών πολιτών, έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο caravel την Τρίτη...

Όλεθρος για τους αγρότες ο προϋπολογισμός Μητσοτάκη!

Οι αγρότες που κινητοποιούνται στα μπλόκα έχουν υπόψη τους ότι με τον Προϋπολογισμό του 2026 προβλέπεται ετήσια ΜΕΙΩΣΗ των κονδυλίων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης...

Περί «Ιθάκης» και ηθικής….

Παρακολουθώντας την τρέχουσα επικαιρότητα κάποιος, θα προσέξει την εκτεταμένη προβολή του βιβλίου του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τίτλο Ιθάκη, ανακαλώ λοιπόν αμέσως εκείνη...

Το «λαβράκι» Κάγια Κάλλας: Ήταν δυνατόν να μην γνώριζε τι συνέβαινε στη δική της υπηρεσία;

Η Λάουρα Κοβέσι «χτύπησε» και πάλι, αποκαλύπτοντας ένα νέο σκάνδαλο διαφθοράς, στην καρδιά της Ευρώπης Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία (EPPO) διέταξε τη σύλληψη τριών βασικών...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ