Αυτή την στιγμή μεταδίδεται πως το «επιτελικό» κράτος όπως και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, καθισμένη δίπλα του (και όχι μόνη έμπροσθεν) αφού έχουν μεταβεί στην Θεσσαλονίκη για να εορτάσουν πανηγυρικά, όχι την προσάρτηση της πόλης στην Ελληνική επικράτεια, όχι, αλλά την προσάρτηση του Μετρό στην Συμπρωτεύουσα Θεσσαλονίκη.
Δεν έχουν ξαναγίνει τέτοια θριαμβικά εγκαίνια υπόγειου σιδηροδρόμου διεθνώς. Αυτά λοιπόν συμβαίνουν στην Πρωτεύουσα της Μακεδονίας, και αυτά βρήκε και ο Μητσοτάκης να εκμεταλλευθεί, προβάλλοντας, κατά το δυνατόν, εαυτόν εις τα εκεί τεκταινόμενα, ελπίζοντας πως έτσι ίσως και ανακάμψει, έστω δημοσκοπικά, σε μια μεγάλη πόλη, την Θεσσαλονίκη που λες και την αποχαιρετά, αφού την χάνει.
Αυτο το έργο είχε αναγγελθεί κατά εγκαίνια της Διεθνούς έκθεσης εκεί σε σχετική ομιλία από τον πατέρα του Κωνσταντίνο όταν διατελούσε Πρωθυπουργός πριν κοντά 35 χρόνια με την φράση που συγκοινωνιακά συνέκρινε ως «την Αθήνα …την Θεσσαλονίκη την προλάβαμε». Που να προβλέψει το τι χρονοβόρα δουλειά ξεκινούσε.
Αιτία; Συν και τα άλλα τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα τα που ήλθαν στο φώς κατά τις ανασκαφές στην περιοχή που σήμερα ονομάστηκε σταθμός Βενιζέλου. Αλήθεια, θα βλέπαμε αλλιώς ποτέ αυτά τα αριστουργήματα, που όταν η «σκαπάνη» αποκάλυπτε, απροετοίμαστοι όλοι οι εμπλεκόμενοι, συσκέπτονταν επ αρκετόν για το τι θάπρεπε να κάνουν με τα ευρήματα. Ας ελπίσουμε όμως πως η λύση που επέλεξαν θα αποδειχθεί και η πλέον θεαματική των αριστουργημάτων αυτών. Θα αναφερθεί κάτι στις ομιλίες των του έργου συντελεστών; Θα ακούσουμε.
Τέλος ευχόμενοι το κάλλιστον για τα πάντα τα της επιτυχίας λειτουργίας του όλου αυτού έργου, ας διατελέσουμε.
Το 1986 εγκαινιαστηκε και το 2024 ειναι ετοιμο . Μια φορα τα καταφεραμε αυτο μετραει .
Εχει και συντριβανη το Μετρο . Ενα απο τα καλυτερα παγκοσμιος ,