Στεφανος Κασσελακης: Αυτό που λέω είναι αριστερό ή δεξιό;
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Το κόμμα δεν είναι τίποτα χωρίς τη βάση του, τον λαό του.
Δεν μπορεί τα κόμματα σήμερα να χτίζονται με τα υλικά της δεκαετίας του ΄70.
Πρέπει να σκεφτούμε ξανά το πως συμμετέχει ο κόσμος στην παραγωγή πολιτικής.
Έχει έρθει η στιγμή να συζητήσουμε σοβαρά για ασυμβίβαστο μεταξύ υπουργών και βουλευτών.
Αυτό που λέω είναι αριστερό ή δεξιό;
Μη γνώτω το αριστερόν σου τί λαλεί το δεξιόν σου
Μπορούμε να σου απαντήσουμε τί είναι αυτό που λες, αλλά θα μας πουν κακούς ύστερα.