Σηκώνει τα χέρια ψηλά ο Στεφανος Κασσελακης για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας – Αφήνει ελεύθερο τον Μητσοτακη να κάνει οτι θελει
Τα χαρτιά του για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας άνοιξε ο Στέφανος Κασσελακης που
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Τα χαρτιά του για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας άνοιξε ο Στέφανος Κασσελακης που δήλωσε πως από την στιγμή που ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να επιλέξει μόνος του τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας είναι σαχλό να ακούγονται άλλα ονόματα…….
Καλα αυτος ο , η τυπος . θα ψηφηση για ΠτΔ . ειμαστε με τα καλα μας ?
Ειμουνα ο Γκουγκουνης , τη θα ψηφηζε ο οπαδος μου .
Πειτε μου, ειλικρινα,το “ψη”,στο ψηφισει,κατα λαθος το βαλατε με ητα;
Κατα τα αλλα,το ΚΙ.ΔΗ. εχει ηδη πεντε βουλευτες,και το “σηκωνει τα χερια ψηλα” ειναι παπαρια.
ο συριζα γλυτωσε απο εναν πουστη στην ψυχη και στην ψωλη. φανταζεστε ολος ο σφυριζα να αφηνε τον κουλη να αποφασισει??
Γιατι ρε σαχλα,ποιός αποφασιζει;150 φευγα εχει ο αλλος.Αλλα,ενω ειστε για να τον παιζετε με τις γλαστρες των πρωιναδηκων,θελετε να ασχοληθειτε και με την πολιτικη.