Διασυρμός Μητσοτακη από τους Ράδιο Αρβυλα – Τον έκαναν ακόμη και τραγούδι
Για μία ακόμη φορά οι Ράδιο Αρβύλα «έγραψαν» και με το χιούμορ τους «έσφαξαν με το βαμβάκι» τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την Κυβέρνησή του.Το τραγούδι τους για τον Κυριάκο:

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Για μία ακόμη φορά οι Ράδιο Αρβύλα «έγραψαν» και με το χιούμορ τους «έσφαξαν με το βαμβάκι» τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την Κυβέρνησή του.
Το τραγούδι τους για τον Κυριάκο:
Είναι εύστοχοι σε όλα τους τα σχόλια, την κριτική και την καυστική σάτιρά τους. Απολαύστε τους.
Κάνουν σκληρή αντιπολίτευση στην μαφία της ΝΔ και του Μητσοτάκη.
Η έντιμη στάση τους αυτά τα πέτρινα χρόνια θα εκτιμηθεί και θα γραφτεί στην Ελληνική Ιστορία στα θετικά της.