Τα φασιστοειδή πάντα θα διχάζουν: «Θέλουμε την Ελλάδα της Κλαυδίας, όχι της Σάττι».
Λοιπόν:
-Η Κλαυδία τραγούδησε εξαιρετικά ένα εντεχνο-παραδοσιακό σύγχρονο μοιρολόι, για το οποίο την ειρωνεύονταν όσοι τώρα την αποθεώνουν, λέγοντας ότι θα πατώσει και ότι «δεν ταιριάζουν αυτά στον διαγωνισμό».
-Satti did it her way με ένα ιδιαίτερο είδος indie pop, χασμουρήθηκε απαξιωτικά στο κράτος – δολοφόνο, χρησιμοποίησε τη Eurovision ως εφαλτήριο για μία τεράστια προσωπική πορεία και έφτασε να έχει σήμερα 965.000 μηνιαίους ακροατές στο spotify, ξεπερνώντας κάθε άλλον Έλληνα τραγουδιστή ή τραγουδίστρια.
Κοινώς:
Μισάνθρωπα διχαστικά τρολ, σας πήγαν τάπα και η Satti πέρυσι και η Κλαυδία φέτος.