του Χρυσόστομου Τσιρίδη
Η 6η θέση της Ελληνικής Ποιοτικής παρουσίας είναι επιτυχία.
.
Σε περσινό (2024) άρθρο “Τί εστί γιουροβίζιον…” (μερικά από όσα) έγραφα:
.
“Τί εστί γιουροβίζιον…”;
.
Ένα…φαινόμενο που εμφανίζεται Μια φορά τον χρόνο, για τρεις μέρες
και μετά….εξαφανίζεται για το υπόλοιπο του χρόνου (!).
.
Ένα “στιγμιαίο” γεγονός ΚΑΘΕ (!) ΦΟΡΑ.
ΧΩΡΙΣ Μουσική “ΣΥΝΟΧΗ” και “ΣΥΝΕΧΕΙΑ”.
.
Ένας ΝΕΑΝΙΚΟΣ Μουσικός “αιφνιδιασμός”, η ΚΑΘΕ διοργάνωση.
.
Όχι συναυλία με “καθιερωμένους” καλλιτέχνες, αναγνωρισμένα ονόματα δημιουργών,
δημοφιλή ακούσματα….!
.
Μην ψάχνετε για Μότσαρτ και Μπετόβεν / 15σύλλαβο, Βαμβακάρη και Τσιτσάνη
μουσικά εργαστήρια, Ρεύματα Τέχνης, Καλλιτεχνικές…τάσεις
.
ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ είναι…! Η Φαντασία στην….σκηνή.
Κάθε χρόνο ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ και μια καινούργια απρόβλεπτη ΜΟΥΣΙΚΗ παράσταση.
.
Κάτι σαν ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΛΑΪΚΟ δρώμενο, με…. ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΟ ΚΟΙΝΟ.
.
Στην ΤΕΛΙΚΗ πάντως ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ, η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ανεβαίνει θεαματικά.
.
Αυτά, σε συντομία βέβαια, έγραφα πέρσι.
.
ΦΕΤΟΣ (2025), από όσο παρακολούθησα, η Διοργάνωση ήταν πιο…
προσεγμένη (σουλουπωμένη), χωρίς ΣΚΗΝΙΚΑ ή άλλα περίεργα, σε σημαντικό βαθμό
βέβαια, όπως πάντα, ΚΑΙ αυτήν την φορά, ένα Τηλεοπτικό- Τεχνολογικό “προϊόν”.
.
Οι καλλιτέχνες-ερμηνευτές, οι περισσότεροι χωρίς εντυπωσιακό περιβάλλον,
χωρίς δηλαδή πολλά άτομα στην σκηνή, εντυπωσιασμούς και πληθωρικά χορευτικά….
.
Πάντως η 6η θέση της Ελληνικής ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ Παρουσίας με την Κlavdia
και τους συνεργάτες της, σε ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ επίπεδο, είναι όντως
ΕΠΙΤΥΧΙΑ και για την ΕΛΛΑΔΑ και για τον ΘΕΣΜΟ.
.
Υ.Γ
29 Μαΐου μπαίνουν οι ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. Καλοδεχούμενες. Πού είναι το…πρόβλημα.
29 Μαΐου (!). Απλά θέλω να πω ότι κάποιες Ημερομηνίες έχουν
έναν ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ Συμβολισμό. ΕΣΤΩ για τους τύπους ας κρατήσουμε
“καθαρό” τον Συμβολισμό. Ίσως δεν το προσέξαμε, ώστε να “λείπει” η ημερομηνία αυτή από
την διαδικασία.
Σίγουρα πάντως όχι….. “εάλω τα…ΑΤΜ”.