Κυριάκος Μητσοτάκης: Με σεβασμό, συγκίνηση και μεγάλη χαρά επισκέπτομαι το Άγιο Όρος
Με σεβασμό, συγκίνηση και μεγάλη χαρά επισκέπτομαι το Άγιο Όρος.
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Με σεβασμό, συγκίνηση και μεγάλη χαρά επισκέπτομαι το Άγιο Όρος.
Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη της Πολιτείας και του λαού μας για το τεράστιο έργο που επιτελείται, μεταφέροντας επί αιώνες, για πάνω από μια χιλιετία, μια πολύτιμη, ιστορική, πνευματική αλλά και εθνική σκυτάλη.




Αφήστε μια απάντηση