Ο Κόσμος της επιβατικής ναυτιλίας, θρηνεί τον άδικο δικό χαμό νέου στο επάγγελμα στελέχους αυτής. Δεν πάει άλλο. Πρέπει να αυστηροποιηθούν όλοι οι έλεγχοι ασφαλείας επιβατών και πληρωμάτων επί των πλοίων.
Από τα μισόλογα στις ανταποκρίσεις για το τραγικό αυτό συμβάν, κανένας δεν μας ομιλεί εμπεριστατωμένα, για το τι ακριβώς συνέβη.
Υπήρχε λέγεται μια στεγανή θύρα ασφαλείας σύνδεσης του μηχανοστασίου με τον χώρο των αυτοκινήτων, λένε, με χειριστήριο αυτόματης μηχανικής λειτουργίας για άνοιγμα και κλείσιμο και ο μηχανισμός δεν υπάκουσε ή έγινε λάθος χειρισμός από τον εκπαιδευόμενο ναυτικό, με το γνωσθέν τραγικό γι αυτόν αποτέλεσμα.
Αν τα πιο πάνω ισχύουν, θα έπρεπε να υπάρχει επάνω στην πόρτα, και στο μέσο ύψος ματιών κόκκινη γραπτή απαγόρευση διέλευσης από άπαντες ή από τους μη τον χειρισμό γνωρίζοντες.
Αν υπήρχε η προειδοποίηση και παραβιάστηκε από νεανική απρονοησία, τότε…να ληφθούν προφυλάξεις να μην επαναληφθεί ακόμα και από αυτό, από τα σχολεία κυρίως να δίνεται μια υπερβαρύνουσα πρωτεύουσα μάθηση, υπευθυνότητας. Αυτό γίνεται;
Ο κόσμος στο πλοίο γνωρίζει το τι συνέβη, και ήδη πρέπει να είναι περασμένο και στις Αρχές, αλλά και στην χαροκαμένη οικογένεια του νέου ναυτικού, που έλπιζε σε ένα ταπεινό μεροκάματο στα βαπόρια, και βρήκε το κορμί του όπως βρέθηκε. Ας γίνει αυτό ένα παράδειγμα διδαχής.
