ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΑΠΟΨΕΙΣ

Τελείωσε το σάλιο του Ερντογάν από το γλύψιμο στον Τραμπ…

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πέρασε στις στα «ψιλά» σε ειδήσεις τηλεοπτικού σταθμού ότι ο Ερντογάν στηρίζει για την επίλυση αυτών που συμβαίνουν στην Γάζα, το σχέδιο Τραμπ. Ένα σχέδιο που σύμφωνα με τις σχεδιάσεις Νετανιάχου, παντελώς απέρριπτε, όμως τις αποδέχτηκε στηρίζοντας αμέσως όλες όταν έμαθε ότι τις είπε και ο Τραμπ. Ως ένα πρώτο βήμα (έχει ακόομαα..).

Αυτό θα πει τούρκικη διπλωματία! Γλείψιμο, και πάντα δίπλα με τον δυνατό.

Ανεξάρτητα με το τι κατάληξη θα έχει το εν λόγω σχέδιο ειρηνικής επίλυσης του πολέμου στην Γάζα, ο Τούρκος ήδη τοποθετήθηκε: Ότι πει ο αρχηγός!!! Ας το ακούσουν αυτό και οι πετρελαιάδες που τους πρόλαβε. Το έτρεξε για να πει στον Αμερικάνο «εγώ τους κατάφερα» !
Όμως η Χαμάς ζήτησε 3,4 ημέρες για να το «σκεφθεί» εν Ειρήνη, και τις δοθήκαν.

Μία απάντηση στο “Τελείωσε το σάλιο του Ερντογάν από το γλύψιμο στον Τραμπ…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *