Σήμερα σε όλα τα δελτία όλων των
προς τον Μητσοτάκη προσκείμενων τηλεοράσεων, παρουσιάζεται αναβαθμισμένος, και αισθητά βελτιωμένος ο νέος κόμβος Σκαραμαγκά από τους συναρμόδιους Υπουργούς, για να μας διαβεβαιώσουν πως όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες, θα λυθεί και το κυκλοφοριακό χάος στην περιοχή.
Έτσι νομίζουν. Το ότι το κυκλοφοριακό χάος θα φύγει, εν μέρει, από εκεί αλλά θα μεταφερθεί λίγο πιο μετά, ή λίγο πιο πριν, από τον κόμβο, δεν το προβλέπουν.
Ασφαλώς και θα ανακούφιζε το διαρκώς αυξανόμενο κυκλοφοριακό χάος στην περιοχή Σκαραμαγκά αν μειώνονταν αισθητά ο αριθμός των διερχομένων από τον κόμβο αυτοκινήτων στις ώρες αιχμής, κυρίως.
Αυτό όμως δεν το κοιτάζει κανένας αρμόδιος του αντικειμένου
Το έργο που ανακοίνωσαν είναι εμβαλωματικό και εκατό τα εκατό προσωρινό. Ο αριθμός των οχημάτων του Εμπορίου, λόγω Πάτρας, διαρκώς θα αυξάνεται όπως και όλων των λοιπών οχημάτων.
Η ριζική λύση πρέπει να αναζητηθεί σε νέες προς Πελοπόννησο αρτηρίες με προδιαγραφές Εθνικών οδών, και κανείς, λόγο του κόστους, που στο τέλος τέλος οι οδηγοί θα το επιβαρυνθούν όλο σε βάθος χρόνου στους σταθμούς διοδίων, και δεν το συζητά καμία πολιτική σήμερα παράταξη.
Έχει διατυπωθεί πολλές φορές πως η διάνοιξη μιας υποθαλάσσιας σήραγγας Πέραμα / Παλούκια όπως και άλλη μία όμοια σύνδεση είτε υποθαλάσσια είτε με γέφυρα στον αντίποδα του νησιού της λεωφόρου Φανερωμένης / Πέραμα Μεγαρίδος, όπως και η υποθαλάσσια σύνδεση σύνδεση της Κυνόσουρας με Κερατσινι, θα έλυνε πολλά, αν όχι τα πάντα ριζικά και διαχρονικά.
