Χρησιμοποιώ τακτικά την εταιρία διανομής WOLT. Έχω κάνει μέχρι σήμερα 400+ παραγγελίες.
Το τελευταίο διάστημα όμως η εξυπηρέτηση έχει πιάσει πάτο. Προϊόντα που φθάνουν με τεράστια καθυστέρηση, φαγητό που έρχεται λες κι έχει βγει από το ψυγείο γιατί οι διανομείς κάνουν — βάσει ενός αλγορίθμου όπως μου αποκάλυψαν σήμερα — γυρες μοιράζοντας εδώ κι εκεί.
Με αποκορύφωμα το σημερινο. Έκανα παραγγελία μέσω του συστήματος για μια πίτσα σε εστιατόριο που απέχει τρία χιλιόμετρα στις 21.03. Μου ήρθε μήνυμα ότι η παράδοση θα γινόταν σε 35 μέχρι 45 λεπτά. Μετά από επανειλημμένες διαμαρτυρίες μου κι αφού είχαν περάσει 55 λεπτά μια υπάλληλος μου έστειλε κανα δύο απαντήσεις προφανώς με χρήση ΑΙ.
ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ 71 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
Η πίτσα που κρατούσε ο διανομέας ήταν παγωμένη. Φυσικά την επέστρεψα χωρίς να την αγγίξω και ζήτησα online την άμεση πίστωση του σχετικού τιμήματος.
Βαθμός εξυπηρέτησης: 2 στα 10 επιεικής.
Συνιστώ σε όλες οι όλους να μην αποδέχονται τέτοιου είδους συμπεριφορές και να διαμαρτύρονται έμπρακτα και ουσιαστικά οπότε τους τυχαίνουν. Δυστυχώς κάποιοι — εκπροσωπώντας μεγάλες εταιρίες — συμπεριφέρονται με τριτοκοσμικό τρόπο. Ας τους δείξουμε ότι είμαστε πολίτες με καταναλωτική συνείδηση κι υπευθυνότητα.
