Σάλος με την ανάρτηση του Κώστα Βαξεβάνη για το αλκοτέστ του Μητσοτακη: Ευτυχώς δεν ήταν προωθητική ενέργεια για κολονοσκόπηση

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Σε ανάρτηση του ο Κώστας Βαξεβάνης αναφέρει:
Προσήλθε πεζός, για να κάνει αλκοτέστ οικειοθελώς, προκειμένου να τον καταγράψει η κάμερα.
Ευτυχώς ήταν προωθητική ενέργεια για αλκοτέστ και όχι για κολονοσκόπηση

Ναι,Βαξεβανη.Ακομα μια πρωτια:Αλκοτεστ σε πεζο.Στην τρυπα σας κομμουνια.
aik την είπες παλι την μαλακια σου.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΣΤ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ
Στην τρυπα σας κουμουνια γιατι χρειαζονται ελευθερο εδαφος να συνεχισουν την καταστροφη και καταληστευση της Ελλαδας. Αν φωναζετε πως θα παμε το νερο απο 10 στα 50 € και μετα θα το σκαρτεψουμε για να το παμε 80 προκειμενου να το βελτιωσουμε?