Ο στρατηγός 𝐌𝐮𝐡𝐨𝐨𝐳𝐢 𝐊𝐚𝐢𝐧𝐞𝐫𝐮𝐠𝐚𝐛𝐚, αρχηγός των Ενόπλων δυνάμεων της χώρας
και γιος του προέδρου, δήλωσε ότι έκανε εξέταση DNA που αποδεικνύει ότι είναι Έλληνας κατά το 14%.
Χαρακτήρισε τον εαυτό του απόγονο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Είναι ο άνθρωπος που έκανε τις εμπρηστικές δηλώσεις κατά της Τουρκίας πριν από λίγες εβδομάδες. Συνεχίστε την ανάγνωση.

εξου και το μουστακι. κενερουγκαμπατιδης λεγεται
θαυμαζω το κουραγιο του να δηλωνει οτι ειναι 14% ελληνας. Εγω μαλλον θα το εκρυβα με ολα αυτα που συμβαινουν στην Ελλαδα.
Πού και να του πουνε οτι το DNA του,πιο πολυ μοιαζει, με τους χιμπατζηδες. Παντως,αν συμπεριφερεται σαν καποιους “Ελληναραδες” ας ειναι περηφανος που ειναι 86% Ουγκαντιανος.
;;
Ενώ το δικό σου είναι καθαρά γαϊδουρινό.
Ντροπή σας, απαράδεκτοι οι χαρακτηρισμοί σας. Και είναι και φαίνεται ότι έχει και Ελληνικό DNA. Δεν έχει αμιγώς νεγροειδή χαρακτηριστικά, αλλά ευρωπαικό σχήμα μύτης, ματιών και φρυδιών. Αλλά εσείς ….είσαστε “ανώτεροι” γιατί είσθε λευκοί. Μπράβο του, που αισθάνεται υπερήφανος για τις ρίζες του!!! Και τις τιμά σε αντίθεση με κάτι άλλους…