Δεν δικαιούμαστε να αγνοήσουμε το σημείωμα του κοριτσιού στην Ηλιούπολη
Δεν δικαιούμαστε να κλείνουμε τα μάτια στα παιδιά που βιώνουν τη ματαίωση των προσδοκιών τους για μια δουλειά και ένα σπίτι, για μια καλύτερη ζωή.
Πρέπει να είναι ελεύθερη η πρόσβαση στα πανεπιστήμια
Ναι, να είναι, χωρίς να λέμε ψέματα στα παιδιά μας ότι είναι εύκολο να βγεις από τα πανεπιστήμια.
Θα προσποιηθούμε ότι δεν υπάρχει στεγαστικό πρόβλημα όταν στο «Σπίτι μου 1&2» απορρίφθηκε το 92% των αιτήσεων;

καλα οταν εισασταν κυβερνηση γιατι δεν αλλαξατε το συστημα παιδειας να το διορθωσετε να μην υπαρχουν εξετασεις ρε συ? αντιγραφη να καμνατε το συστημα παιδειας της γερμανιας εφτανε και τωρα λες κουβεντες συμπονοιας? ειστε ολοι σας ολοι σας ανικανοι αχρηστοι και να πειτε τι αποφασεις πειρατε και εσεις οπως ολοι υπερ των τραπεζων. αν θελεις να σε ενημερωσω παντελης 6978174827