Μία κραυγή αγωνίας που πρέπει να ακούσουμε
Οι δύο 17χρονες στην Ηλιούπολη μας ανάγκασαν να δούμε την αλήθεια κατάματα.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, μία στις τέσσερις έφηβες 15-19 ετών αντιμετωπίζει ψυχικό πρόβλημα. Η αυτοκτονία παραμένει η κύρια αιτία θανάτου μεταξύ νέων 15–29 ετών, ενώ ένας στους έξι μαθητές δηλώνει ότι αισθάνεται συχνά μοναξιά.
Δεν πρόκειται για αφηρημένα στατιστικά. Πρόκειται για τα παιδιά της γειτονιάς μας.
Ο Δήμος Αθηναίων καλείται να διαχειριστεί τα περισσότερα περιστατικά παιδικής προστασίας πανελλαδικώς. Το 2025 μάλιστα φθάσαμε τις 613 εισαγγελικές εντολές, αριθμός-ρεκόρ.
Την ίδια στιγμή, μέσα από τα Κέντρα “Αθηνά Υγεία” πραγματοποιήσαμε δράσεις πρόληψης, ενημερώνοντας πάνω από 11.000 μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 2.000 γονείς.
Η προσπάθεια που κάνουμε είναι τεράστια, παρά την έλλειψη στήριξης.
Υ.Γ. Από το 2010 μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί ούτε μία πρόσληψη κοινωνικού λειτουργού ως μόνιμου προσωπικού στις Κοινωνικές Υπηρεσίες των Δήμων.

Ξερετε κατι και εκει στην τοπικη αυτοδιοικηση;ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ.Περιμενετε να χαθουν ζωες και μετα,μπλα-μπλα.Μόνος σου τα λες.Πότε εγινε χοντρο θεμα;Ενημερωσατε….2κ γονεις;Τσουτσουριασα.Παω στοιχημα οτι,ουτε ξερετε τους κινδυνους και τους προβληματισμους που ταλανιζουν τα παιδια,γι’αυτο χεστε με.Θα σας τα εξηγησω αλλη φορα.
αφου τοσα χρονια δεν καταλαβες τιποτα κυριε δουκα τοτε εισαι ανικανος και πρεπει ολοι να εξαφανιστητε.αλλα το μονο που σας ενδιαφερει ειναι οι καρεκλες και να εφαρμοζετε τις διαταγες που παιρνετε δια το σβησιμο των ελληνων μαζι με ολα τα κομματα ακααι αυτο αληθευει απο την κατασταση που βρισκετε η χωρα σε καθε τομεα. τοσεςδεκαετιες απο την μεταπολιτευση και μετα δεν λυσατε κανενα προβλημα του λαου ολοι σας.παντελης 6978174827
όλοι αυτοί που πετάγονται όπως ο κούκος στα παλιά ρολόγια σε κάθε άσχημο γεγονός να κερδίσουν λίγη δημοσιότητα είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κάποιος είναι ότι δεν σέβονται απόλυτα τίποτε μπροστά σε λίγη δημοσιότητα.
άντε να φτιάξετε κανένα δρόμο και πεζοδρόμιο που γι’αυτό πληρώνεστε και αφήστε αφήστε στον κόσμο στην θλίψη του.