Και με την σημερινή ημέρα εισερχόμαστε στον μηνα Ιούνη που τα μάτια της Ελληνικής επικαιρότητας
σύμφωνα με τα ελληνικά ΜΜΕ, θα μονοπωληθούν στραμμένα πάνω στο τι θα ψηφίσει η Τουρκική Βουλή !
Και αυτό είναι απόλυτα σίγουρο, αφού ήδη το μονοπωλούν από πολύ καιρό πιο πριν, τώρα θα ησυχάσουν;
Το τι θα πράξουν λοιπόν οι Τούρκοι ενδιαφέρει, και όχι το τι ψηφίζει η Βουλή τους, που μας φοβερίζουνε με αυτό. Βέβαια και η στρατιωτική νίκη μας σήμερα επ αυτών δεν είναι και τόσο εξασφαλισμένη, αφού τότε που ήταν, στα Ιμια, δεν προχωρήσαμε σε ανάλογη απάντηση στην αποβατική τους τους πρόκληση, βασιζόμενοι στο ότι οι Τούρκοι θα σεβαστούν, αφού το αποδέχτηκαν, το επιβληθέν από τον Λευκό Οίκο θέσπισμα που καθιέρωνε σε εξακολουθητική ισχύ αυτό που μέχρι την στιγμή εκείνη το ότι ίσχυε, και μέχρι σήμερα ισχύει, και θα ισχύει.
Τώρα αν ο Μητσοτάκης με τα «ήρεμα νερά» που μόνον η Ελλάδα τηρεί καθ ον χρόνον η Άγκυρα παραβίαζε αυτά
και τα εκμεταλλευόταν με τους «ψαράδες» που μόνον για την ψαριά δεν σκοπούσαν, διότι αλλιώς δεν μπορούσε.
Ούτε και τώρα μπορεί, ούτε και στο μέλλον θα μπορεί, αφού εναγωνίως ψάχνει για πρόσχημα επέμβασης, όσο είναι ο Τραμπ στα κουμάντα. Ένας Τραμπ που δεν θα ενδιαφερθεί φερόμενος απασχολημένος με το Ιράν που εντέχνως χρονίζει απο τους Ιρανούς άριστα ακολουθούντες τις συμβουλές του,…. όλοι ξέρουμε ποιου.
Διαφαίνεται δε ακόμα και η παραίτηση του από το Οβάλ. Συνεπώς και με δεδομένο το ότι η Τουρκική εισβολή στην Κύπρο συνέβη σε ανάλογη «αναμπουμπούλα» στον Λευκό Οίκο με τον τότε παραπαίοντα Νίξον να αντικαθίσταται από τον επελαύνοντα Φορντ του Κίσιννγκερ, χρονικό διάστημα αβεβαιότητας τότε εκεί, σήμερα ποιος να αναμνησθεί την παρέμβαση του Κλίντον των Ιμίων.
Επιπροσθέτως σημειώνεται η ισχυρή παρουσία Τομ Μπάρακ στο Οβάλ, και η απουσία Γκιλφόιλ. Τα συμφέροντα δείχνουν πως πάντοτε θα υπερισχύουν.
Και τέλος εδώ θα πρέπει να σημειωθεί οτι οι ναυαρχίδες όλων των τύπων σκαφών του πολεμικού ναυτικού της Γαλλίας, απουσιάζουν αφού βρίσκονται στον Ινδικό συνοδεύοντας εκεί το αεροπλανοφόρο, τι σύμπτωση πάλι κι αυτή, ρευστοποιούνται πολλά.

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ Φ.Π. Ανδρεα ΓΟΥΛΑ ; !Νισαφι πια με το μισος εναντιον των Εβραιων :
@ Φριτς Πριτς και ΣΙΑ 16-12-2009. Δυστυχώς για εσάς ξεκινάτε ως συνήθως λάθος.
Ο Φ.Π. δεν σχολίασε τη συγκεκριμένη πράξη , αλλά υτις ψευτοδικαιολογίες και αναλυσεις κάποιων που διατύπωνουν αντιθεση με τα σημερινα δεδομενα !… . Η θέση μου για την ενέργεια του κ. πρωθυπουργού είναι ότι έπραξεν άριστα . Αντιθέτως ο τέως πρωθυπουργός δεν έκανε αποδεκτή τη σικέ παραίτηση του κ. Προκόπη Παυλόπουλου, αλλά δέχθηκε και τις απειλές του υπουργου Δικαιοσυνης κ. Σωτήρη Χατζηγάκη ότι δήθεν θα παραιτηθεί και αυτος, !…
Υπάρχουν σχόλια του Φ.Π. στο φόρουμ κατά τον κρίσιμο χρόνο, που καυτηριάζουν αυτά
τα καραγκιοζιλίκια .
Οσο για τους Εβραίους αυτοί δεν μας έβλαψαν, αλλά ως Ελληνες Υπήκοοι πολέμησαν με αυτοθυσία εναντίον των φασιστών επιδρομέων κατά τον Β.Π.Π., ως οπλίτες και αξιωματικοί των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων . Π.χ. Συνταγματαρχης «Μαρδοχαιος Φριζής» που επεσε μαχομενος για την ελευθερια της Ελλαδος , και τοσοι αλλοι …
Δημοσιευτηκε στην ΟΛΥΜΠΙΑ στις 16-12-2009 !…
{02-06-2026 } ΝΥΝ ΑΠΟΨΗ του Φ.Π. Ανδρεα Γουλα { Συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα !
Ναι . Επιβεβλημενη η Συμμαχια {Ελλαδος Κυπρου Ισραηλ¨}. !,,, Αν επιθυμουμε να ξεκουμπιστουν οι Τουρκοι απο το Ελληνικο Αιγαιο Πελαγος, και τις ψευτο- Γαλαζιες δηθεν Πατριδες τους που δυστυχως εχουν αναδοχους Ελληνες προδοτες !,,, .
Δηνισιευτηκε στην ΟΛΥΜΠΙΑ στις 16-12-2009 απο τον Φ.Π. Ανδρεα Γουλα !…