Με απέραντη θλίψη χθες το βράδυ μάθαμε οτι απεχωρησε απο την ζωή μετά απο βαθειά ασθένεια ο σπουδαίος φίλος μας,
ο καλλιτέχνης που δημιούργησε το θέατρο ΠΚ στον Νέο Κόσμο,εναν πολυχώρο πολιτισμου με θεατρικές παραστάσεις και παραστάσεις χορού .που δεν ξεχνιούνται ..
Ο Παύλος Κουρτιδης δεν ειναι πια εδώ κι είναι μεγάλη απώλεια για τον πολιτισμό μας..Ακαματος εργάτης του θεατρου,πολυτάλαντος, χορογράφος, ηθοποιός και σκηνοθέτης.
Τον θαυμασα άπειρες φορές επί σκηνής κι είχαμε ταυτιστεί στις ιδέες μας.
Άφησε το υποκριτικό του αποτύπωμα και στην τηλεόραση στις Άγριες Μέλισσες και το Κόκκινο Ποτάμι.. Θα ταφεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του..
Συλλυπητήρια στην πολύτιμη οικογένεια του .. Παύλο Καλέ μου φίλε θα μας λείπεις…
