ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ!
Δεν τους νοιάζει ούτε η πατρίδα, ούτε ο Έλληνας εργαζόμενος, ούτε ο συνταξιούχος, που δεν βγάζει τον μήνα! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι καρέκλες τους και τα συμφέροντά τους.
Μητσοτάκης και Ανδρουλάκης είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος! Και οι δύο εξαπατάτησαν και εξαπατούν τον Έλληνα.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!
Ελληνική Λύση λοιπόν, για να σωθεί η Ελλάδα οριστικά από τους τζαμπατζήδες!
