Χθες το βράδυ η Αθήνα έπαθε έμφραγμα
Εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίοι εγκλωβίστηκαν εξαιτίας του κλεισίματος βασικών οδικών αρτηριών για έναν αγώνα δρόμου.

Στο δημοτικό συμβούλιο διαφωνήσαμε και καταψηφίσαμε τη συγκεκριμένη απόφαση.
Οι δρόμοι της πόλης δεν πρέπει να κλείνουν εργάσιμες ημέρες και ώρες για κανένα λόγο. Η καθημερινότητα των Αθηναίων, των εργαζομένων, των επαγγελματιών και των επισκεπτών δεν μπορεί να παραλύει.
Ασφαλώς όλες οι διοργανώσεις είναι ευπρόσδεκτες. Η ταλαιπωρία των Αθηναίων όμως δεν είναι.

Δεν λες την μαμα σου , να σου βρει καμια δουλεια .
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτοί έχουν την καλύτερη δουλειά και γδέρνουν εμας