Πριν 24 χρόνια λάτρεψα αυτό το ατίθασο αγόρι.
Έγινε σύντροφος ζωής κ συνταξιδιώτης στα εύκολα κ δύσκολα. Σήμερα οι δρόμοι μας χωρίζουν. Ο Δημήτρης μας, επέλεξε να μείνει για πάντα νεος σε ένα κόσμο χωρίς πόνους κ ασθένειες.

Ο prince όλων μας δεν είναι πια εδώ.
Να τους ζειτε τους ανθρώπους σας, στο έπακρο….και οταν έρθει η ώρα να φύγουν, θα τους βρισκετε πάντα εκει που λάμπει ο ήλιος. Πάντα ψηλά!
Καλό ταξίδι στο φως μοναδικέ μας.
Ησουν τα πάντα!!!!

ΥΓ
Παρακαλώ πολύ όλοι οι φίλοι μας με τις μηχανές να έρθουν να τον τιμήσουμε στο τελευταίο αντίο. Συνεχίστε την ανάγνωση.
