Ο Μητσοτάκης πήγε να βγάλει νέα ταυτότητα και κουβαλάει μαζί του έναν ολόκληρο φάκελο-ντοσιέ γεμάτο δικαιολογητικά
Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα που στέλνει η κυβέρνηση στους πολίτες: ακόμα και για την πιο βασική πράξη, την ανανέωση της ταυτότητας, χρειάζεσαι στοίβα χαρτιά, ραντεβού, ταλαιπωρία και γραφειοκρατία.

Αν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εμφανίζεται με τόσο παχύ φάκελο, φανταστείτε τι υφίστανται οι απλοί πολίτες
Αντί να προβάλει την απλοποίηση των διαδικασιών και το gov.gr που δήθεν «χτυπάει» τη γραφειοκρατία, δείχνει ακριβώς το αντίθετο: ότι το κράτος εξακολουθεί να απαιτεί τόνους χαρτιά για τα αυτονόητα.
Λάθος μήνυμα, κύριε Πρωθυπουργέ. Πολύ λάθος.
