Νέα βόμβα για την συμμορία των διεφθαρμένων!
• Η Ευρωπαία Διαμεσολαβήτρια Teresa Anjinho ξεκίνησε επίσημη έρευνα κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ursula von der Leyen.
• Αφορμή: Ένα μυστικό group chat (το λεγόμενο «Washington Group») με συμμετέχοντες:
• Ursula von der Leyen
• Friedrich Merz (Καγκελάριος Γερμανίας)
• Volodymyr Zelenskyy
• Emmanuel Macron
• Giorgia Meloni
• Keir Starmer (τότε Πρωθυπουργός Βρετανίας)
Το chat έγινε γνωστό τον Ιανουάριο 2026 μέσω ρεπορτάζ (Politico κ.ά.).
Εκεί συζητούσαν στρατηγικές για να αντιμετωπίσουν τις κινήσεις του Trump (π.χ. για την Ουκρανία, Γροιλανδία κλπ.).
• Ολλανδικό μέσο Follow the Money ζήτησε πρόσβαση στα μηνύματα βάσει νόμου για διαφάνεια. Η Επιτροπή αρνήθηκε, επικαλούμενη ότι η δημοσιοποίηση θα έβλαπτε τις διεθνείς σχέσεις της ΕΕ.
• Η Anjinho ερευνά τώρα αν η Επιτροπή χειρίστηκε σωστά το αίτημα διαφάνειας. Ζήτησε συνάντηση με την Επιτροπή μέχρι τα μέσα Ιουλίου.

Το άρθρο της Berliner Zeitung τονίζει ότι πρόκειται για νέο πρόβλημα διαφάνειας για την von der Leyen (μετά τα προηγούμενα με Pfizer κ.ά.), με εξαφανισμένα/μη καταγεγραμμένα μηνύματα…
