Στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων πέρασε η Εγνατία Οδός και πλέον ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας είναι θέμα χρόνου να περάσει στα χέρια ιδιώτη.“Ευκαιρία” θεωρείται η πώληση υπό την έννοια ότι πρόκειται για έτοιμο αυτοκινητόδρομο και μάλιστα έναν δρόμο που αποτελεί βασικό άξονα όχι μόνο για τη χώρα αλλά και για τις γειτονικές καθώς αποτελεί βασικό άξονα σύνδεσης της Ιταλίας με χώρες όπως η Βουλγαρία και η Τουρκία…
Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύτηκε χθες στην εφημερίδα της κυβέρνησης το δημόσιο παραχωρεί μαζί και τους κάθετους άξονες (κόμβος Καστοριάς – κόμβος Κορομηλιάς – κόμβος Ιεροπηγής – Μεθοριακός σταθμός Κρυσταλλοπηγής – κόμβος Λαγκαδά/Σερρών – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα).
Ο ιδιώτης επενδυτής θα πάρει προίκα και τα δικαιώματα του Δημοσίου για τη λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση του καθέτου άξονα Ανισόπεδος κόμβος Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με τα χρέη της εταιρείας ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ
Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύτηκε χθες στην εφημερίδα της κυβέρνησης το δημόσιο παραχωρεί μαζί και τους κάθετους άξονες (κόμβος Καστοριάς – κόμβος Κορομηλιάς – κόμβος Ιεροπηγής – Μεθοριακός σταθμός Κρυσταλλοπηγής – κόμβος Λαγκαδά/Σερρών – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα).
Ο ιδιώτης επενδυτής θα πάρει προίκα και τα δικαιώματα του Δημοσίου για τη λειτουργία, συντήρηση κι εκμετάλλευση του καθέτου άξονα Ανισόπεδος κόμβος Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με τα χρέη της εταιρείας ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ
newsit.gr