Του Θύμιου Παπανικολάου Όλες οι ύαινες του νεοταξικού φασισμού ουρλιάζουν υστερικά για τη «φασιστική βία» που ασκείται εναντίον μιας «καλλιτεχνικής» χυδαιότητας: Το θεατρικό έργο Corpus Christi… Εδώ πλέον έχουμε μια ολοκληρωτική και τερατουργηματική αναστροφή των πραγμάτων: Οι στρατιές του σύγχρονου ΦΑΣΙΣΜΟΥ, του ΦΑΣΙΣΜΟΥ της νεοταξικής φρενοβλάβειας, όλοι αυτοί που έχουν υπογράψει το θάνατο της Ελλάδας και δολοφονούν ανελέητα και καθημερινά τον ελληνικό λαό, στιγματίζουν σαν «φασιστική βία» κάποιες διαμαρτυρίες, έστω πρόχειρες και σπασμωδικές, Ελλήνων πολιτών εναντίον ενός θεάματος που προσβάλλει βάναυσα το θρησκευτικό αίσθημα ενός ολόκληρου λαού, ΚΑΙ το οποίο, τυγχάνει σκανδαλώδους χορηγίας του καθεστώτος (για τέτοιες χυδαιότητες δεν υπάρχει κρίση, επιδοτούνται πολύπλευρα και αφηνιασμένα…). Στην πρωτοπορία, φυσικά, αυτής της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ, «αντιφασιστικής» φρενίτιδας είναι οι επίλεκτες στρατιές της Νέας Τάξης, οι επαγγελματίες του είδους: Όλοι αυτοί που φοράνε κόκκινα γιλέκα για να ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ πιο αποτελεσματικά… Στο χορό μπήκε και η ηγεσία του ΚΚΕ για να υποβάλλει και αυτή τα διαπιστευτήριά της στον επελαύνοντα πλανητικό φασισμό… Αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά και έξω από τις οργισμένες συναισθηματικές φορτίσεις που προκαλούν οι θηριώδεις, τελετουργικοί κανιβαλισμοί των μίσθαρνων οργάνων του καθεστώτος (ΜΜΕ και το δημοσιογραφικό, ανεγκέφαλο σκυλολόι τους) καθώς και οι «επαγγελματίες» της Νέας Τάξης με τα κόκκινα γιλέκα, θα διακρίνει καθαρά τούτο: Ότι ΟΛΗ αυτή η επιχείρηση είναι από την αρχή στημένη, οργανωμένη, καθοδηγούμενη και ενορχηστρωμένη. Μια επιχείρηση στημένη από την πρώτη στιγμή: από το κοπρώδες και επιχορηγούμενο έργο (Corpus Christi), τη λυσσαλέα στήριξή του από τις «αριστερές» μαγκούρες, τις θορυβώδεις βροντές και αστραπές των γενιτσάρων των ΜΜΕ, μέχρι τα ΜΑΤ, τις αχαλίνωτες προβοκάτσιες με τη Χρυσή Αυγή και κάποιες, ίσως, «φανατικές» και «ελεγχόμενες» παραθρησκευτικές σέχτες… Από την αρχή υπήρξε σχεδιασμός. Τα επιτελεία του καθεστώτος γνώριζαν πολύ καλά ότι ένα τέτοιο έργο σκανδαλώδους και εμπορεύσιμης βλασφημίας, αχαλίνωτα προβεβλημένης, θα προκαλούσε το θρησκευτικό αίσθημα, θα προκαλούσε αντιδράσεις και θα «λίπανε» το έδαφος για να στηθούν ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ εναντίον ΣΥΝΟΛΙΚΑ της Ορθοδοξίας, από τους επαγγελματίες «φωταδιστές» (τους σύγχρονους φασίστες της Νέας Τάξης) και τα μεγάλα προπαγανδιστικά λαρύγγια του ΦΑΣΙΣΜΟΥ που ζούμε (ΜΜΕ). Πριν από λίγες ημέρες είχαμε υπογραμμίσει: «Οι επίλεκτες, λοιπόν, στρατιές της Νέας Τάξης με τις «αριστερές» πανοπλίες, έχοντας στοιχισμένες πίσω τους ΟΛΕΣ τις δωσίλογες καθεστωτικές δυνάμεις με τα βυθοκορήματά τους και τη σκουριά τους, επιτίθενται κατά κύματα και με μανία ασυνήθιστη εναντίον της Ορθοδοξίας, επιχειρώντας να υποσκάψουν, να ευτελίσουν και να αφορίσουν το θρησκευτικό συναίσθημα του ελληνικού λαού, με τα χυδαία, ταπεινά και φασιστικά «όπλα» του χλευασμού, της βλασφημίας και του κανιβαλισμού… ΕΔΩ: Ένα από τα στρατηγικά τεχνάσματα της Νέας Τάξης εναντίον των κινημάτων και όλων εκείνων που θέλει να κτυπήσει, είναι το κλασσικό όπλο της ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ. Γίνεται αντιληπτό ότι η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ αποτελεί προνομιούχο μέσον και εναντίον της Ορθοδοξίας και του θρησκευτικού αισθήματος των Ελλήνων που, σήμερα, τα καθεστωτικά «τάγματα», πάση θυσία, θέλουν να ευτελίσουν και να κατεδαφίσουν . Το φασιστικό, νεοταξικό καθεστώς έχει κατασκευάσει και γιγαντώσει και τα απαραίτητα παρακρατικά «εργαλεία»: Τη Χρυσή Αυγή και ποικίλες παραθρησκευτικές σέχτες… Έτσι βλέπουμε ότι ΠΑΝΤΟΥ εμφανίζεται η Χρυσή Αυγή για να δώσει το στίγμα και να στρώσει το έδαφος στους δίδυμους, «αριστερούς» αδελφούς και στους γενίτσαρους των «νταβάδων», έτσι ώστε να ταυτίζεται και να μαγαρίζεται κάθε διαμαρτυρία εναντίον του καθεστώτος, να στιγματίζεται σαν «φασιστική», να λειτουργεί ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ και να στρώνει το έδαφος στη ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ τρομοκρατία της Νέας Εποχής… Τα πρόσφατα επεισόδια στο θέατρο «Χυτήριο», ήταν προσχεδιασμένα και καθοδηγούμενα, προκειμένου να δοθεί ένα νέο κτύπημα εναντίον του Ορθόδοξου φρονήματος των Ελλήνων και της Ορθόδοξης Εκκλησίας… Τα «δολώματα» ήταν οι παραθρησκευτικές σέχτες και κυρίως η Χρυσή Αυγή, η παρακρατική αυτή «ομάδα κρούσης» του καθεστώτος… Γι αυτό ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε πολύ προσεκτικοί, διότι τα «δολώματα» που θα μας ρίξουν θα είναι πολλά, σήμερα, στον ανελέητο και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ πόλεμο που μας έχουν κηρύξει οι πλανητικές στρατιές του ΦΑΣΙΣΜΟΥ: Του κανιβαλικού και κατοχικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ που ζούμε.. Διαβάστε και το άρθρο: Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι δω, επελαύνει… http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6973 Και λίγα λόγια για τη θλιβερή ηγεσία του ΚΚΕ. Ωρύεται και η ηγεσία του ΚΚΕ για τις «καλλιτεχνικές ελευθερίες». Παρατήρηση πρώτη: Είναι να γελάς με τις «δημοκρατικές ευαισθησίες» αυτού του σταλινικού απολιθώματος. Ενώ πέρναγε από φαλτσέτα κάθε κριτική εναντίον του Στάλιν (δεν μιλάμε για χλευασμό), καρατόμησε κάθε ίχνος «καλλιτεχνικής ελευθερίας» (την κλείδωσε στις προσταγές του κόμματος) ΚΑΙ τώρα, μπροστά σε ένα χυδαίο «έργο» βλασφημίας, μιλάει για «καλλιτεχνική ελευθερία»… Παρατήρηση δεύτερη: Η Ηγεσία του ΚΚΕ βλέπει μόνο τις «φασιστικές» διαμαρτυρίες και τη «Χρυσή Αυγή», αλλά δεν διακρίνει καθόλου τη θεατρική τελετουργική και προβοκατόρικη φιέστα του καθεστώτος που στήθηκε πάνω στο εμετικό και διεστραμμένο αυτό « θεατρικό έργο». ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ φιέστα που υψώθηκε σε κεντρικό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ και πήρε ψυχωτική διάσταση ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΝΤΑΣ τα πάντα, τη ΣΦΑΓΗ μας και λειτουργώντας σκανδαλωδώς ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ, προς όφελος των δωσίλογων κατοχικών δυνάμεων… Εδώ η ηγεσία του ΚΚΕ δεν μας ΕΞΑΠΑΤΑ συνειδητά, αλλά και αυτό-αναιρείται. Όταν λέει ότι η Χρυσή Αυγή είναι παρακρατικό κομμάτι του καθεστώτος, θα έπρεπε ΛΟΓΙΚΑ να καταγγείλει την προβοκατόρικη λειτουργία της Χρυσής Αυγής στα γεγονότα, σαν καθοδηγούμενη από το κράτος και το παρακράτος, δηλαδή από το ΚΑΘΕΣΤΩΣ, καθώς και να αναρωτηθεί: ΓΙΑΤΙ στήθηκε αυτή η προβοκάτσια και τι επιδίωκε; Η ηγεσία, όμως, του ΚΚΕ τάσσεται ανοικτά ΥΠΕΡ του ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥ, από το καθεστώς, έργου: Ένα αισχρό έργο σκανδαλολάγνης βλασφημίας και διεστραμμένης ΕΜΠΟΡΙΑΣ της βλασφημίας… Τρίτη παρατήρηση: Η ηγεσία κλείνει εντελώς τα μάτια και στη σκοπιμότητα του έργου, καθώς και στα καλλιτεχνικά κριτήρια. α). Εδώ ο κόσμος καίγεται, η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή, ο ελληνικός λαός λεηλατείται και δολοφονείται ανελέητα και κτηνωδώς και οι «καλλιτέχνες» της καθεστωτικής ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ, «εμπνεύστηκαν» για τις ανωμαλίες του Corpus Christi!!! Δεν λένε τίποτα στην ηγεσία του ΚΚΕ, αλλά και σε όλους τους «προοδευτικούς» και «αριστερούς» αυτά τα παρακμιακά και άκρως νοσηρά «ερείσματα» της καλλιτεχνικής «έμπνευσης» και «δημιουργίας»; ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ αυτά ΚΡΙΤΗΡΙΑ καλλιτεχνικά ή νοσηρό, σκανδαλολογικό εμπόριο της σήψης, της παρακμής και των ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ της πλανητικής καπιταλιστικής ισοπέδωσης του μυαλού και των συναισθημάτων; β). η Ηγεσία του ΚΚΕ νομιμοποιεί και προβάλλει και αυτή τα «καλλιτεχνικά κριτήρια» των διαστροφών του χρηματιστηριακού κεφαλαίου: «Κριτήρια» που δολοφονούν ανελέητα τον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ χαρακτήρα της Τέχνης, που μετατρέπουν την Τέχνη σε ένα νοσηρό κατασκεύασμα των «νονών» του χρήματος, ΕΞΩ , ΠΕΡΑΝ και ΜΑΚΡΙΑ από την κοινωνία, τις αγωνίες, τους πόνους, τους πόθους και τα αγωνιστικά ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ των λαών: ΕΞΩ και ΠΕΡΑΝ από το ιστορικό ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ… Πιο αναλυτικά παραπέμπουμε στα άρθρο: Η σκανδαλοθηρία δεν είναι Τέχνη, είναι φασιστική χυδαιότητα Και στο: Στο στόχαστρο και η θεατρική μας παράδοση Θα κλείσουμε με μια υπογράμμιση από το πρώτο άρθρο: «Αυτοί που το παίζουν «καλλιτέχνες», «συνωστίζονται» στις αυλές της Νέας Τάξης και σιτίζονται στο παχνί τους: Είναι το «τάγμα» των σύγχρονων, ακριβοπληρωμένων, ιδεολογικών «μπράβων» του καθεστώτος, μια «εστία» παχύσαρκων επιδοτούμενων, οι οποίοι έχουν αναγάγει σε Τέχνη τη φαιά είδηση (κατά κανόνα κατασκευασμένη) και ιδιαίτερα τη χυδαία σκανδαλοθηρία: Το δηλητηριώδες «όπλο» της φασιστικής νεοταξικής προπαγάνδας…». ΠΗΓΗ: |