Διαβάστε σχετικά: “…ήμουν στην ΚΝΕ!” Χαίρε θράσος απύθμενο.
Και βέβαια μιλάμε για τα λαμόγια που εξαργύρωσαν την κομματική τους ταυτότητα για να κάνουν τις βρωμοδουλειές τους (όσον αφορά αυτούς που διατυμπάνιζαν την προέλευση τους από το ΚΚΕ) ενώ για την ροζ αριστερά, απλά έκαναν πραγματικότητα τις ρεφορμιστικές ιδιοτελείς “ιδέες” της κάστας τους.
Ο Παναγιώτης Κουμάντος ο οποίος διετέλεσε Γενικός Διευθυντής Υποδομής του ΟΣΕ (2002-2006), αποκάλυψε σήμερα στην Εξεταστική Επιτροπή για την Ζήμενς ότι το 1997 συστήθηκε διακομματική επιτροπή για τις προμήθειες υλικού στον ΟΣΕ, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι από το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ και τον Συνασπισμό , ενώ δεν μετείχε η Νέα Δημοκρατία.
Η …κεντροαριστερή αυτή διαπλοκή αποφάσισε την προμήθεια τροχαίου και άλλου υλικού (χημικά, ανταλλακτικά, βαγόνια κλπ) από δέκα περίπου εταιρείες μεταξύ των οποίων και η Siemens. Έτσι, υπογράφηκαν 50 προγραμματικές συμβάσεις συνολικής αξίας σήμερα ενός δισεκατομμυρίου ευρώ (!!!).
Υπήρξε όμως αδικαιολόγητη καθυστέρηση εκτέλεσης των συμβάσεων και έτσι μέχρι το 2001 δεν είχαν παραδοθεί οι παραγγελίες. Στα τέλη του 2002, σύμφωνα με τον μάρτυρα, ξεκίνησε μια προσπάθεια προκειμένου να βρεθεί λύση και να παραδοθεί το υλικό από τις συμβαλλόμενες εταιρείες.
Εντούτοις οι παραδόσεις του υλικού δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, παρά το γεγονός ότι το 1999 είχε δοθεί προκαταβολή 20% επί της συνολικής αξίας του έργου.
Κατά την διάρκεια της εξέτασης του μάρτυρα, αποκαλύφθηκε επίσης ότι την ίδια εποχή μια ισπανική εταιρεία ανέλαβε την εκτέλεση μιας σύμβασης ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ. Δεν είχε όμως τη δυνατότητα να εκτελέσει τη σύμβαση και έπρεπε να κηρυχθεί έκπτωτη. Με ευθύνη όμως του υπουργείου Οικονομικών αυτό δεν έγινε ποτέ. Ποιός ήταν υπουργός; Μήπως ο κ. Χριστοδουλάκης;
Κατά την διάρκεια της κατάθεσης του μάρτυρα , ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας πετάχτηκε επάνω και φώναξε: Τι λεφτά είναι αυτά και εμείς ασχολούμαστε με τα 250 εκατομμύρια του C4i…
Ο ίδιος πρότεινε και έγινε δεκτό, να διακοπεί η συνεδρίαση έτσι ώστε ο μάρτυρας Π. Κουμάντος να επανέλθει προσκομίζοντας τα πρακτικά της διακομματικής του 1997, τις τροποιητικές που έγιναν μετά το 2002 και τα στοιχεία που αφορούν τα διαφυγόντα κέρδη που θα υφίστατο ο ΟΣΕ από τις καθυστερήσεις παράδοσης του έργου.
Να θυμίσουμε τις προηγούμενες περιπέτειες της Αριστεράς με την διαπλοκή:
Η Ζήμενς, ο Μητσοτάκης, ο Φλωράκης και «ο γιος του Πέτρου»
Οι δηλώσεις Κοροβέση και ο “γιός του Πέτρου”
Δείτε τώρα πως μετέδωσαν την είδηση τα ΜΜ”Ε”:
Στην εξεταστική κατέθεσε επίσης,ο γενικός διευθυντής διοίκησης του ΟΣΕ την περίδο 2002-06Παναγιώτης Κουμάντος ενημερώνοντας γιά τις προγραμματικές συμφωνίες προμήθειας κυρίως τροχαίου υλικού που υπεγράφησαν το 1997 ανάμεσα στον ΟΣΕ και σε κοινοπραξίες στις οποίες συμμετείχε η ΖΙΜΕΝΣ.
Η ΝΔ ζήτησε να διακοπεί η συνεδρίαση και να προσέλθει εκ νέου ο μάρτυρας προκειμένου να προσκομίσει εγγραφα και στοιχεία που αφορούν τις προγραμματικές συμφωνίες καθώς με επικαιροποιημένες μελέτες οι προγραμματικές αυτές συμβάσεις εχουν κοστίσει περί τα 800 εκατομμύρια ευρώ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Υπήρξε όμως αδικαιολόγητη καθυστέρηση εκτέλεσης των συμβάσεων και έτσι μέχρι το 2001 δεν είχαν παραδοθεί οι παραγγελίες. Στα τέλη του 2002, σύμφωνα με τον μάρτυρα, ξεκίνησε μια προσπάθεια προκειμένου να βρεθεί λύση και να παραδοθεί το υλικό από τις συμβαλλόμενες εταιρείες.
Εντούτοις οι παραδόσεις του υλικού δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, παρά το γεγονός ότι το 1999 είχε δοθεί προκαταβολή 20% επί της συνολικής αξίας του έργου.
Κατά την διάρκεια της εξέτασης του μάρτυρα, αποκαλύφθηκε επίσης ότι την ίδια εποχή μια ισπανική εταιρεία ανέλαβε την εκτέλεση μιας σύμβασης ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ. Δεν είχε όμως τη δυνατότητα να εκτελέσει τη σύμβαση και έπρεπε να κηρυχθεί έκπτωτη. Με ευθύνη όμως του υπουργείου Οικονομικών αυτό δεν έγινε ποτέ. Ποιός ήταν υπουργός; Μήπως ο κ. Χριστοδουλάκης;
Κατά την διάρκεια της κατάθεσης του μάρτυρα , ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας πετάχτηκε επάνω και φώναξε: Τι λεφτά είναι αυτά και εμείς ασχολούμαστε με τα 250 εκατομμύρια του C4i…
Ο ίδιος πρότεινε και έγινε δεκτό, να διακοπεί η συνεδρίαση έτσι ώστε ο μάρτυρας Π. Κουμάντος να επανέλθει προσκομίζοντας τα πρακτικά της διακομματικής του 1997, τις τροποιητικές που έγιναν μετά το 2002 και τα στοιχεία που αφορούν τα διαφυγόντα κέρδη που θα υφίστατο ο ΟΣΕ από τις καθυστερήσεις παράδοσης του έργου.
Να θυμίσουμε τις προηγούμενες περιπέτειες της Αριστεράς με την διαπλοκή:
Η Ζήμενς, ο Μητσοτάκης, ο Φλωράκης και «ο γιος του Πέτρου»
Οι δηλώσεις Κοροβέση και ο “γιός του Πέτρου”
Δείτε τώρα πως μετέδωσαν την είδηση τα ΜΜ”Ε”:
Στην εξεταστική κατέθεσε επίσης,ο γενικός διευθυντής διοίκησης του ΟΣΕ την περίδο 2002-06Παναγιώτης Κουμάντος ενημερώνοντας γιά τις προγραμματικές συμφωνίες προμήθειας κυρίως τροχαίου υλικού που υπεγράφησαν το 1997 ανάμεσα στον ΟΣΕ και σε κοινοπραξίες στις οποίες συμμετείχε η ΖΙΜΕΝΣ.
Η ΝΔ ζήτησε να διακοπεί η συνεδρίαση και να προσέλθει εκ νέου ο μάρτυρας προκειμένου να προσκομίσει εγγραφα και στοιχεία που αφορούν τις προγραμματικές συμφωνίες καθώς με επικαιροποιημένες μελέτες οι προγραμματικές αυτές συμβάσεις εχουν κοστίσει περί τα 800 εκατομμύρια ευρώ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.