…και βέβαια β’ αθηνών αντί για α’ Πειραιά όπου γεωγραφικά βρίσκεται η παραδοσιακή τρούμπα.
Του αποφοίτου της ΑΣΩΕ
Μία ιστορία σεξ και αθλιότητας, ενδεικτικής όμως για την ποιότητα των κομμάτων. Ένα σενάριο απλό που μόνο άκρως ηλίθιοι δε μπορούν να συλλάβουν, π.χ. αυτοί που πιστεύουν ότι τα ΜΜ”Ε” τελούν λειτούργημα αντί για τη νεκρώσιμη λειτουργία της δημοκρατίας.
Όσο περισσότερο μαθαίνεις την φύση, τόσο λιγότερο πιστεύεις στις συμπτώσεις δίδασκε ο Πυθαγόρας. Όπου “φύση” βάλτε εσωκομματικές κόντρες και θα αρχίσει να ξετυλίγεται μπροστά σας η πλοκή του έργου.
Διότι ως γνωστόν, μία καλλιτέχνης στερείται του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής. “Τσάμπα καλή μου, ούτε στον δικό σου” είναι τα συγκεκριμένα λόγια κωλοπετσωμένου “μανατζερ” με μεγάλη εμπειρία εντός και εκτός κορυδαλλού, που κρύβεται πίσω από τον νεόδμητο τσουτσέ που κλέβει τα φλας της δημοσιότητας.
Έτσι η αρτίστα ως τηλεκατευθυνόμενο πήρε την άγουσα για το κλουμπ με σαφείς οδηγίες και στόχο, ενώ ο τσουτσές ακολουθούσε ως άλλος Andy Warhol ( με έμφαση στο hole). Οι εντολές σαφείς.
Θα κάνεις τον πιτσιρικά τούμπανο, θα τον φλομώσεις στην παπατζα και το ουΐσκυ και φρόντισε στο χαμούρεμα να κοιτάς την κάμερα. Θα τον βάλεις έπειτα στο όχημα (σιγά μην έχει ο πιτσιρικάς το τζιπ, έστω και να το ‘χε, θα άφηνε ποτέ την αρτίστα να οδηγήσει; Η γκραν φωτό βλέπετε ήταν ξεκάθαρη για το που καθόταν το δύστυχο. αλλά ποιός τα προσέχει αυτά…) και θα τον πας στο πάρκινγκ της στρατιωτικής περιοχής “το νου σου μωρή τις πόζες”!
Διότι ως γνωστόν, όλοι οι αστράτευτοι με τα τρελλόχαρτα και τις εφημερίδες, έχουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία με τα Εθνικά θέματα όταν θροΐζει το κατοστάρικο. Ακριβώς την ίδια ευαισθησία που έχουν οι αρτίστες με τον “πελάτη” όταν είναι καλοπληρωτής. “Μου αρέσεις γιατί είσαι ευαίσθητος”, έλεγε η ίδια αρτίστα σε παχύδερμο της βαλαωρίτου κατά τη διάρκεια της πράξης. Για τέτοια ευαισθησία μιλάμε.
Τόσο απλά κερδίζονται οι επίμαχες θέσεις στην πολιτική. Ποιές θα τις δείτε σε λίγο καιρό. Το κωμικό είναι πως άνθρωποι που συνεργάζονται με “γλοιώδη σιχάματα” που λέει και ο γίγαντας Μουζάκης, πορνοβοσκούς και άλλα συναφή, είναι ενεργοί στην πολιτική σκηνή και κρατούν τις τύχες μας στα χέρια τους! Ναι, κρατούν τις τύχες των παιδιών μας ελεεινά υποκείμενα που συνεργάζονται με κοινούς πόρνους, δημοσιογραφικούς πόρνους του χιλιάρικου και πιο ακριβές δημοσιογραφικές πόρνες με υψηλά κασέ.
Ποιοί είναι; Μα είναι ξεκάθαρο από τη σκηνοθεσία και τους πρωταγωνιστές. Εάν έβλεπες την Ούμα Θέρμαν, θα βρώμαγε Ταραντίνο από χιλιόμετρο.
‘Οταν βλέπεις τον “Παραδίνω” με την κάμερα να τραβά 15 καρέ το δευτερόλεπτο του χαμουρέματος, απλώς σκέφτεσαι τα πρώτα βήματα της τέχνης και της εξοικείωσης με την κάμερα. Για θυμήσου… οι αμερικάνοι στις ταινίες καλούν το 911 με υστερική φωνή. Εδώ καλούμε το 9011!!!
Έρχονται λοιπόν οι άτιμοι συνειρμοί και λες ότι τα ίδια εργαλεία τραβούσαν και άλλες περσόνες (για να μην πούμε πάλι τι λέει ο Μουζάκης), που όλως τυχαίως είχαν άφθονα στοιχεία για μία βρωμερή παρελθούσα κυβέρνηση που όμως είχε ξεκινήσει με τις καλύτερες προδιαγραφές. Μέχρι που έκανε “το λάθος” ο κυβερνήτης να ακούσει ότι ένα μέλος της είναι “ηθικά μη αδιάβλητος” και να τον στείλει με τις κλωτσές.
Από τότε, ποιός είδε το 1+1 μίλκο και δεν το φοβήθηκε! Σβάρνα στις τρώγλες και τα εκκολαπτήρια να “δίνει στοιχεία” για την ελεεινή κυβέρνηση που δεν αναγνώρισε τις “ανάγκες” του και την προσφορά του. Παπάδες έδινε μιλάμε ο “ικανός” στα καπηλειά της ενημέρωσης. Και από κοντά ο άλλος ξανθολάγνος “εκλεγμένος” που είχε “ανάγκες” να σιγοντάρει για τον ρατσισμό ενάντια στους αλκοολικούς μπουζουκόβιους βουλευτές που απαγορεύεται να παίρνουν χρήματα για τις ανάγκες τους από επιχειρηματίες που έσπευδαν να βοηθήσουν.
Πως τα φέρνει όμως η άτιμη η μοίρα σε αυτά τα έργα και οι φελλοί πάντα επιπλέουν, γιατί αυτό το ρημάδι το σύστημα φελλούς θέλει για να τους κρατά από τα αχαμνά.
Εννοείται ότι ο πιτσιρικάς δεν τον βάφτισε τον γιακουμή διότι όταν σβήνουν οι κάμερες τελειώνει η ταινία και οι ηθοποιοί πηγαίνουν στα καμαρίνια. Το έργο μοντάρεται και ανεβαίνει στις οθόνες, οι Αμερικανοι βγαίνουν πάντα καλοί και ο κακός πάει στη μπουζού, εκτός περιφέρειας δηλαδή.
Μπορεί η Αλέκα να φωνάζει ότι το χρώμα της αλήθειας είναι κόκκινο, στη γαλάζια λίμνη όμως το χρώμα της ΣΑΠΙΛΑΣ είναι κόκκινο. Γλοιώδες, χαμηλό και κόκκινο. Σαν το σήμα του άρθρου.
Και με τέτοια βαρίδια, η γαλάζια λίμνη δείχνει να μην έχει πάτο.