Ο Ελληναράς δικαιούται τον τίτλο του πιό ηλίθιου καταναλωτή του πλανήτη. Για να μην πάμε στη μαζική κουνελοποίηση μέσω του χρηματιστηρίου, αναλύσαμε τα πρόσφατα κατορθώματα των Ελληνικών τραπεζών που αφού μάζεψαν τα κολοσσιαία τους κέρδη από τον Ελληναρά “φιλότιμο” πελάτη, πήγαν και τα εξανέμισαν σε ρουμανοβουλγαρίες κλπ.
Μπροστά σε αυτά τα αίσχη λοιπόν, η περίπτωση της χαρτοποιίας Θράκης που μας στέλνει ο Evan, είναι θρυαλλίδα. Την αναφέρουμε όμως για να δείξουμε το πόσο οι μεγάλες επιχειρήσεις υπολογίζουν τον Έλληνα πελάτη. Εν προκειμένω, η εταιρεία υπολογίζει μια αγορά που είναι το 1/6 της Ελληνικής και με απείρως χαμηλότερη αγοραστική δύναμη και σέβεται το κοινό της αίσθημα. Εάν η επίμαχη ετικέτα κυκλοφορούσε μόνο στην ΠΓΔΜ θα τους δίναμε και συγχαρητήρια. Το ότι δεν μπήκαν στη σκέψη ότι κάποιοι Έλληνες θα μπορούσαν να προσβληθούν από αυτή την ετικέτα είναι άκριβώς το φαινόμενο που αναλύσαμε στην αρχή. Γιατί με ένα απειροελάχιστο κόστος θα μπορούσαν να διαθέτουν το προϊόν με διαφοροποιημένη ζελατίνα περιτυλίγματος και κανένας δεν θα μιλούσε. Ούτε 0,001 Ευρώ τη συσκευασία, έτσι για τα προσχήματα. Επιχειρηματικό θράσος σε μια αγορά άβουλων καταναλωτών.
Διαβάστε την καταγγελία εδώ: http://gataros.blogspot.com/2009/04/blog-post_1595.html
Έχε χάρη βιομήχανε που αναλογιζόμαστε τις τεράστιες ευθύνες που φέρουμε ως καταναλωτές και δεν σε ψάχνουμε παραπάνω.
Η ενέργειες Παπαθεμελή και η αλλαγή πλεύσης της εταιρείας εδώ: http://papathemelis.blogspot.com/2009/04/blog-post_23.html