ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

20140219-063730.jpg

Μου έρχονται στο νου, σκηνές από παλιές ελληνικές ταινίες, σκηνές που καυτηρίαζαν ΤΟΤΕ την ελληνική γραφειοκρατία στις δημόσιες υπηρεσίες.
Πολλοί θα τις θυμάστε, αλλά και θα έχετε γίνει οι «πρωταγωνιστές» σε επεισόδια όμοια με εκείνα που τα βλέπαμε και γελούσαμε, και λέγαμε ΤΟΤΕ, ότι αυτά συμβαίνουν στον κινηματογράφο μόνο.
Που να ξέραμε όλοι, πως συμβαίνουν στην πραγματικότητα, ακόμα και
σήμερα, μετά από τόση «πρόοδο» που σημείωσε η χώρα με το πέρασμα του χρόνου.
Ο σκουριασμένος «κρατικός μηχανισμός» που αντί να εξυπηρετεί τους πολίτες από τους οποίους αμείβεται, υπολειτουργεί αυξάνοντας την ταλαιπωρία τους.
Αυτός ο μηχανισμός έχει εγκλωβισμένους στα γρανάζια του πολίτες κάθε κατηγορίας, επαγγελματίες, μισθωτούς, συνταξιούχους, ασθενείς χρόνια πάσχοντες, έχει απ’ όλα και όλους, και σε καμία περίπτωση δεν δέχεται «επισκευή», δε δέχεται αλλαγή λειτουργίας, άσχετα με το τι δηλώνουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις με λόγια μεγάλα και παχιά, ναχαμε να λέγαμε δηλαδή, έτσι, για να κοροϊδέψουμε για πολλοστή φορά τους «ιθαγενείς» που έκαναν το λάθος να μας ψηφίσουν, και θα το ξανακάνουν γιατί θα πιστέψουν τα νέα ΘΑ που θα τους σερβίρουμε, γιατί θα ελπίσουν σε κάποιο ρουσφέτι για το παιδί, το εγγόνι, το ανίψι, για τους ίδιους….
Ένα κλασικό παράδειγμα λειτουργίας του μηχανισμού, είναι και το παρακάτω που έχει να κάνει με άτομο με αναπηρία, το οποίο κατόρθωσε να περάσει μετά από δώδεκα μήνες αναμονής από το ΚΕ.Π.Α , και τώρα, περιμένει τα χαρτιά του άλλους τρεις μήνες αφού ελεγχθηκαν από τα «κεντρικά» να πάνε στην τοπική υπηρεσία .
Όμως ελεγχθηκαν;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ.
Πολλοί θα πείτε «Δόξα το Θεό» όπως είπε και εκείνος που μετά από αμέτρητα τηλεφωνήματα και επισκέψεις στα κεντρικά, έμαθε ότι ο φάκελος του είναι έτοιμος, έμαθε μάλιστα ότι έχει φύγει για την κατά τόπους υπηρεσία, αλλά…….
Μετά, έμαθε και άλλες λεπτομέρειες, λεπτομέρειες που αφορούν τη λειτουργία του «μηχανισμού» που είπαμε πιο πάνω.
Από την τοπική υπηρεσία (που να σημειώσουμε ότι τα παιδια εξυπηρετούν κατά τον καλύτερο τρόπο τον κόσμο όσο γίνεται πιο γρήγορα) τον πληροφόρησαν πως ναι μεν φαίνεται ότι ο φάκελος του διεκπεραιώθηκε πχ στις 13/2/2014. ΑΛΛΑ.
Η ημερομηνία που φαίνεται και στο σύστημα της τοπικής υπηρεσίας, ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα ότι είναι η ημερομηνία που θα έφευγε ο φάκελος από τα κεντρικά για την τοπική υπηρεσία.
Μπορεί να ήταν η ημερομηνία που πηρέ «πρωτόκολλο»….
Και συνήθως, οι «έτοιμοι» φάκελοι περιμένουν μέχρι να μαζευτούν αρκετοί, να γίνει ένα «πακέτο», και μετά να αποσταλούν.
Άρα, η διαδικασία αυτή μπορεί να πάρει κανα δυο εβδομάδες ακόμα, ίσως και περισσότερο αν υπολογίσουμε και τα σαββατοκύριακα και καμία απεργία, και, και, και….
Αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα, ΑΛΗΘΙΝΟ, της σημερινής λειτουργίας του κρατικού μηχανισμού.
Σαν κι αυτό, υπάρχουν χιλιάδες που αφορούν χρόνια πάσχοντες οι οποίοι περιμένουν πως και πώς να ανανεώσουν τα βιβλιάρια ασθενείας, να πληρωθούν τα επιδόματα τους, δηλαδή τι να πληρωθούν, ουσιαστικά να πληρώσουν τα χρωστούμενα στα φαρμακεία, και αν περισσέψει τίποτα, να πάρουν φαί για το σπίτι.
Και λέω ΑΝ, γιατί όσο διάστημα περίμεναν και περιμένουν, ζούσαν με δανεικά, με βερεσέδια, οι περισσότεροι χωρίς τα απαραίτητα φάρμακα.
Μια σκηνή, από το Ελληνικό Θέατρο του παραλόγου.
Η λειτουργία των υπηρεσιών, της γραφειοκρατίας, και της καθυστέρησης με τις όποιες συνέπειες, σε όλο το μεγαλείο.
Εδώ, να πω ότι για τις συνέπειες οι αρμόδιοι όπως πάντα αδιαφορούν.
Άσχετα με το αν η αδιαφορία τους υπάρχει κίνδυνος να στοιχίσει ακόμα και ανθρώπινες ζωές.
Κατά τα άλλα, το δημόσιο εκσυγχρονίστηκε, ο κόσμος σύμφωνα με «δηλώσεις» ΔΕΝ θα ταλαιπωρείται, και μετά…..
Ήρθε ο έρωτας (που θα έλεγε και ένας δημοφιλής ηθοποιός).
Βασίλης Τσούγκαρης
[email protected]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ