ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δεύτερα 10 Μαρτίου 2014. Μαύρη μέρα για την ομογένεια Βρετανίας. Μετά από παρουσία πέραν των 40 χρόνων κλείνει το γραφείο του εθνικού μεταφορέα – Κυπριακών Αερογραμμών – στο Λονδίνο.
Η ομογένεια Βρετανίας που αριθμεί πέραν των 300,000, και που εύλογα μπορεί να χαρακτηριστεί ως η μικρή Κύπρος στο εξωτερικό, χάνει την άμεση επαφή με την εταιρία της
ημέτερης μας πατρίδας.
Αντιλαμβανόμαστε ότι χρειάζονται οικονομικές περικοπές, και αυτό βέβαια λόγω της κακοδιαχείρισης και ασύστολης σπατάλης κάποιων σε υπεύθυνες θέσεις και όχι της πλειοψηφίας των υπαλλήλων. ΄Ομως υπάρχουν περικοπές και περικοπές.
Και στην περίπτωση, το κλείσιμο του γραφείου των Κυπριακών Αερογραμμών στο Λονδίνο πιστεύεται ότι είναι λάθος, πισωγύρισμα και πλήγμα μεγάλο για μια πολυπληθή ομογένεια που ήταν πάντα στο πλευρό της εταιρίας της πατρίδας της έστω και όταν τα ναύλα ήσαν πολύ πιο ακριβά από άλλες εταιρίες.
Δεν μιλάμε για το Άμστερνταμ, το Παρίσι, ή τη Φρανκφούρτη, οι δύο πρωτεύουσες στις οποίες η παρουσία της εταιρίας είναι επιβεβλημένη είναι πρώτο το Λονδίνο και δεύτερη η Αθήνα. Σε αμφότερες τις πόλεις αυτές η νέα διεύθυνση της εταιρίας προτίθεται να κλείσει τα γραφεία, ήδη του Λονδίνου κλείνει στις 10 Μαρτίου 2014.
Ο τουρισμός είναι ο υπ΄αριθμό ένα χρηματοδότης της κυπριακής οικονομίας. Δίχως την παρουσία για άμεση επικοινωνία της εταιρίας στο Λονδίνο πως θα ικανοποιούνται οι επαφές των ταξιδιωτικών πρακτόρων πάνω στους οποίους βασίζεται η όλη συνδρομή του τουριστικού προϊόντος για την Κύπρο; Εφόσον είναι αναγνωρισμένο ότι η Βρετανία είναι που τροφοδοτεί το μεγαλύτερο μέρος του τουρισμού προς Κύπρο.
΄Οπως υπογράμμισε σε άρθρο του ο διευθυντής του Γραφείου Τουρισμού στο Λονδίνο κ. Ο. Ρωσσίδης και που δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες της ομογένειας την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014, « Εκείνο που εκτιμούμε στη μακρόχρονη συνεργασία μας με τις Κυπριακές Αερογραμμές είναι την ικανότητα να μιλούμε με προσωπικό αρκετά έμπειρο και επαγγελματικά άρτιο. Μας ήσαν μεγάλη βοήθεια στις προσπάθειες μας να κρατήσουμε τη Κύπρο στη πρώτη γραμμή του ταξιδιωτικού κοινού από τη Βρετανία. Ο κύριος μας στόχος είναι να αναπτύξουμε θετική δημοσιότητα για τη Κύπρο. Αυτό το καταφέραμε μέσω των στενών και συνεχών επαφών μας με τους ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους, πράκτορες και το ευρύ κοινό. Η ανάγκη για προσωπική επαφή και γρήγορη εξασφάλιση απαντήσεων, βοήθειας από μια εταιρία και αποτελεσματικά από ανθρώπους με τους οποίους μπορείς γρήγορα να επικοινωνήσεις δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Η βρετανική αγορά είναι περίπλοκη και δυναμική, όμως παρόλα αυτά καταφέραμε να προβάλουμε μια πολύ ευνοϊκή εικόνα της Κύπρου ως προορισμού ποιότητας και δεν θα μπορούσαμε να το κατορθώσουμε αν δεν είχαμε την στενή συνεργασία με τις Κυπριακές Αερογραμμές στο Λονδίνο».
Πληροφορούμαστε ότι μόνο δύο κοπέλες γραμματείς θα παραμείνουν ανά το κλείσιμο των γραφείων στις 10 Μαρτίου 2014 και τις οποίες θέλουν να μεταφέρουν στο Heathrow, πράγμα που το βρίσκουν πολύ δύσκολο και θα προτιμήσουν να παραιτηθούν.
Αεροδρόμιο Heathrow
Ακούσαμε ότι νέα διοίκηση της εταιρίας θέλει να πωλήσει το ένα από τα δύο σλότ στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, στα πλαίσια περικοπών. Λυπούμαστε αυτό είναι δεύτερο τεράστιο λάθος. Το αεροδρόμιο Heathrow είναι ιστορικά ο συνδετικός κρίκος ομογένειας/Κύπρου. Το πιο βολικό αεροδρόμιο για τους περισσότερους συμπατριώτες μας. Έγινε λόγος ότι θα μεταφέρουν το σλότ αυτό (βραδινής πτήσης) στο αεροδρόμιο Stanstead. Αν γίνει αυτό θα είναι η 3η φορά που γίνεται κάτι τέτοιο, όταν οι δύο προηγούμενες φορές απέτυχαν με τεράστια έξοδα που πετάχτηκαν δίχως στρατηγική και άκρα απερισκεψία. Κανένας δεν μας είπε ακόμα πόσα εκατομμύρια ζημιά στοίχισαν τα πειράματα τους εκείνα.
Ούτε η εταιρία ούτε η ομογένεια χρειάζονται νέα τέτοια δαπανηρά και αποτυχημένα πειράματα, αλλά, επαγγελματισμό προς το συμφέρον τόσο της ομογένειας όσο και της Κύπρου.
Αντί λοιπόν να καταλήγουν σε τέτοια μέτρα απελπισίας που βλάπτουν την εικόνα γενικά της εταιρίας, και αντί και η Βουλή το μόνο που κάνει είναι να εγκρίνει το ένα κονδύλι μετά το άλλο για την διατήρηση της εταιρίας στα σημερινά της χάλια, ας διορίσει επιτέλους η κυβέρνηση και σ΄αυτήν ένα ξένο ικανό διευθυντή με γνώση λειτουργίας αεροπορικών εταιριών. ΄Οπως διόρισε τον Άγγλο Τζ. Χούρικαν επί κεφαλής της Τράπεζας Κύπρου, για να βάλει μια τάξη, παρά να διοικείται η εταιρία πρακτικά από το Διοικητικό της Συμβούλιο. Αυτό δεν γινόταν ποτέ επί ικανότατου Γενικού Διευθυντή μ. Ευδόκιου Σάββα όταν η εταιρία ευδοκίμησε και αναπτύχθηκε ως μια από τις καλύτερες και κερδοφόρες εταιρίες παγκοσμίως.
Εκτός και αν στόχος τους είναι να την κλείσουν γιατί με τη «λύση» των δύο «constituent states» οι Τούρκοι δεν θα δέχονται την ύπαρξη εθνικού μεταφορέα Κυπριακής Δημοκρατίας που θα καταργηθεί…
Φανούλα Αργυρού
Λονδίνο
7.3.2014

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ