Γράφει η Τίνα
Έστειλα το ακόλουθο mail στις παρακάτω διευθύνσεις,νομίζω πως πρέπει OΛOI να βομβαρδίσουμε τουλάχιστον τις καταναλωτικές οργανώσεις με mail!!!
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Παράθεση:
“Dear sirs,
look at those identical items from your catalogs pls
http://olympiada.files.wordpress.com…ng?w=477&h=724
http://olympiada.files.wordpress.com…ng?w=455&h=707
Could you pls explain to me why ONLY in Greece the item is 20% more expensive than in all other parts of Europe including FYROM?”
Αυτό το mail έστειλα στην ΙΚΕΑ μετά την ανάγνωση του άρθρου http://olympia.gr/2009/04/27/ikea/
Τηλεφώνησα και στην ΙΚΕΑ Ελλάς η οποία μου απάντησε κυνικά τα ακόλουθα: “Είμαστε franchise … έχουμε την δυνατότητα να διαμορφώνουμε τις τιμές όπως νομίζουμε!!!
Είναι καθαρή άπατη εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή!!!
Τηλεφωνική καταγγελία για αισχροκέρδεια στο μέχρι της 22:00
Υπουργείο Ανάπτυξης:
(Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
Τηλ.: 1520
Η κυρία στο τηλέφωνο μου είπε πως όσες περισσότερες καταγγελίες έχει τόσο καλύτερα!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΉΣΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ !!!
Ας αποδείξουμε πως ενωμένοι είμαστε δυνατοί και όχι κορόιδα όπως κάποιοι νομίζουνε! Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις
