"Μυθικό" site για την Πελοπόννησο

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

mythical-1Mythical Peloponnese, σας λέει κάτι; Πρόκειται για ένα brand, project– ή όπως αλλιώς θέλετε – που εμείς και η Ευρωπαϊκή Ένωση χρυσοπλήρωσε πέρυσι τέτοια εποχή, με σκοπό την τουριστική προβολή της Μυθικής Πελοποννήσου!
Ως εδώ, θα πείτε, όλα καλά. Πήραμε λεφτά από την ΕΕ και κατασκευάσαμε ιστοσελίδα, την συνδέσαμε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (απαραίτητο, πλέον, εργαλείο marketing) και με απόλυτο σεβασμό στις νέες τεχνολογίες δημιουργήσαμε κι ένα app για androidκαι iOS κινητά τηλέφωνα. Σκοπός; Αγαθός, η τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.
Οκ!!! Ας δούμε που βρίσκεται αυτό το project, ένα χρόνο μετά…

1) Η ιστοσελίδα δεν ενημερώνετε. Τρανό παράδειγμα το Ράλλυ Ακρόπολις, που αν και ξεκινά από αύριο, με αποκορύφωμα το Σαββατοκύριακο και την ειδική διαδρομή στους δρόμους της Κορίνθου, στην ιστοσελίδα αναφέρεται το περυσινό πρόγραμμα!
2) Android App. Όπως θα δείτε δεν το έχουν εγκαταστήσει ούτε… 5000 άτομα! Μια τέτοια εφαρμογή πετυχαίνει τον σκοπό της αν την εγκαταστήσουν 100.000-500.000 άτομα. Εδώ όμως είμαστε στα 1000-5000.
3) Facebook. Αριθμεί περίπου 20.000 φίλους (όταν η αντίστοιχη σελίδα για την Μεσίνα της Ιταλίας ξεπερνά τους 35.000), με δημοφιλέστερη πόλη φίλων την Αθήνα (προφανώς Πελοποννήσιων που εργάζονται εκεί και όχι «υποψήφιων» τουριστών) και πιο δημοφιλή εβδομάδα την 31 Μαρτίου 2013 (ναι 2013!!!). Λογικό αφού κάπου εκεί σταμάτησε να ενημερώνεται και το site…
mythical-2mythical-3
Δεν θα βγάλω συμπεράσματα, τα αφήνω για εσάς… Αν θεωρείτε «ανάπτυξη» την κατασπατάληση Ευρωπαϊκού χρήματος («αφού μπορούμε να το πάρουμε γιατί όχι;»), χωρίς ουσιαστική επένδυση και συνέχεια της προσπάθειας (αλήθεια αφού έγινε που έγινε, γιατί «εγκαταλείφθηκε»;) τότε οκ.
Δεν νομίζω, όμως, να υπάρχουν πολλοί ανάμεσά μας που επιθυμούν κάτι τέτοιο. Άλλωστε ένας από τους λόγους που φτάσαμε ως εδώ, ήταν και αυτή η νοοτροπία.
 
Κώστας Μπούζιος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ