Στηρίζουν και οι κύπριοι “οικολόγοι“ πολιτικούς που ανήκουν σε συμμορίες;!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στηρίζουν και οι κύπριοι “οικολόγοι“ πολιτικούς, οι οποίοι όπως τους ονομάζει ο κύπριος βουλευτής Γιώργος Περδίκης: “ανήκουν σε μια συμμορία από λαμόγια, απατεώνες, κερδοσκόπους και τυχοδιώκτες”;! (βλ. συνέδριο 13-04-2014)
Ας κάνουμε τον κόπο να αναλύσουμε τις πάγιες πολιτικές θέσεις των κύπριων “οικολόγων-περιβαλλοντιστών“, δια μέσου των οποίων μεταφράστηκαν νομοθεσίες ή αποφάσεις υπουργικών συμβουλίων για συγκεκριμένα θέματα, ούτως ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε ποια
συμφέροντα πραγματικά εξυπηρετούν.
Έχουμε και λέμε:
1. αναστολή κατασκευής των “ρυπογόνων“ μονάδων αφαλατώσεων
​(απόφαση όλων των κομμάτων πλην ΔΗΣΥ το 2003) με αποτέλεσμα την ​ανεπαρκή τροφοδότηση των δικτύων ύδρευσης και άρδευσης με τις ακόλουθες ​επιπτώσεις:
• περικοπές νερού στα δίκτυα ύδρευσης με οικονομικό πλήγμα στην κυπριακή τουριστική- κατασκευαστική βιομηχανία, γεωργία- κτηνοτροφία
• αναγκαστική αχρείαστη επένδυση των €500 από τα νοικοκυριά και επιχειρήσεις για την αγορά και τοποθέτηση επιπρόσθετων αποθηκευτικών ντεπόζιτων
• αύξηση των ζημιών στους αγωγούς μεταφοράς και απωλειών ποσοτήτων από διαρροές στα δίκτυα λόγω αυξομείωσης της πίεσης
• άμεση επένδυση κυπριακού συναλλάγματος €60 εκ. σε πολυεθνική εταιρία στην προσπάθεια μεταφοράς νερού των 8 εκ. m3 από την Ελλάδα
• ανεξέλεγκτη άντληση των υπογείων νερών μέχρι και σήμερα και διείσδυση θαλάσσιου νερού στον υδροφορέα με μη αναστρέψιμη ζημιά
• αύξηση της τιμής του εμφιαλωμένου νερού λόγω μεγαλύτερης ζήτησης με αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών των επιχειρηματιών
• αύξηση παραγωγής αποβλήτων, αφού τα μπουκάλια είναι μιας χρήσης
• εξευτελισμός του κύπριου πολίτη για τη μη επαρκή ποσότητα νερού για υγιεινή καθαρισμό
Το ολικό κόστος, το οποίο δημιουργήθηκε από τις παραπάνω ζημιές ανέρχεται τουλάχιστον στα € 400 εκ, και δεν συνυπολογίζεται η μη αναστρέψιμη διαταραχή του οικοσυστήματος και της κοινωνικής συνοχής.
2. ψήφιση της νομοθεσίας για τον φόρο κατανάλωσης και κυκλοφορίας
​(και από τους 56 βουλευτές το 2013) ενός αυτοκινήτου στη βάση των εκπομπών ​διοξειδίου του άνθρακα με τις συνεπαγόμενες επιπτώσεις:
• επιβολή επιπρόσθετου φόρου στην άδεια κυκλοφορίας των €30 για κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για το έτος 2014
• κατακόρυφη αύξηση του φόρου για την άδεια κυκλοφορίας στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που παράγουν εκπομπές άνω 150 γρ. CO2
• τεχνητή μείωση του κύκλου ζωής ενός αυτοκινήτου, αφού οι πολυεθνικές καθορίζουν πλέον το πότε θα μετατραπεί σε παλιοσίδερο
• απαιτείται η παραγωγή ενός νέου υλικού που σημαίνει εκμετάλλευση των φυσικών πόρων (χάλυβας, νερό, ηλεκτρική ενέργεια) και μια παραγωγή 18 τόνων διοξειδίου του άνθρακα για κάθε αυτοκίνητο
• παραμελείται η συντήρηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
• διοχέτευση χρημάτων στους μεγαλοεισαγωγείς και πολυεθνικές για αγορά νέου αυτοκινήτου για κάθε περίπου 10 χρόνια λειτουργίας του
• διαλύονται οι μικροεπιχειρήσεις και αυτοεργοδοτούμενοι, αφού μειώνονται οι επισκευές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων
• λουκέτο στους εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αφού ο φόρος κατανάλωσης πολλαπλασιάζεται
• μεταφράζεται ο εθνικός μας πλούτος (τα υφιστάμενα αυτοκίνητα) σε παλιοσίδερα
• προαναγγέλλεται ρατσιστική διάκριση μεταξύ κατόχων μεταχειρισμένων και καινούργιων οχημάτων, αφού δημιουργούνται επιτρεπόμενες ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων
Το ολικό κυπριακό συνάλλαγμα, το οποίο θα διοχετευτεί στις πολυεθνικές της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι €6 δις (400.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα * €15.000/όχημα) και €1,5 δις στις τράπεζες λόγω δανείων, εάν και εφόσον αναγκαστούμε να μετατρέψουμε τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μας σε παλιοσίδερα.
3. στήριξη του ξεπουλήματος των αποθεμάτων ρύπων
​(από όλα τα κόμματα το 2013) και τη δημιουργία ταμείου “πράσινης ανάπτυξης“, ​το οποίο θα χρηματοδοτείται από τη δημοπράτηση των ρύπων με τις παρακάτω ​πιθανές επιπτώσεις:
• αύξηση της παραγωγής υλικών στις βιομηχανικές χώρες, αφού δικαιούνται να εξαγοράζουν το 2/3 των επιπρόσθετων ρύπων τους από άλλες χώρες (βλ. Κύπρος, Ελλάδα)
• σταδιακή από-βιομηχανοποίηση συγκεκριμένων χωρών (βλ. Κύπρος, Ελλάδα) με στόχο τη μείωση βιομηχανικής- βιοτεχνικής δραστηριότητας, αφού δεν θα έχουμε αποθέματα ρύπων για νέα παραγωγή
• αύξηση της εξάρτησης της εθνικής μας οικονομίας από τις πολυεθνικές, αφού θα καθορίζουν τις “οικολογικές“ νομοθεσίες (βλ. τέλος άδειας κυκλοφορίας)
• αμελητέα είσπραξη από το ξεπούλημα των αποθεμάτων εκπομπών CO2 (σήμερα €4,5/τόνος CO2)
• επιβολή και άλλων “οικολογικών“ φόρων στις χώρες μας, δήθεν για προστασία περιβάλλοντος (διόδια, σπίτια κατανάλωσης ψηλής ενέργειας κλπ).
Οι κύπριοι “οικολόγοι-περιβαλλοντιστές“, οι οποίοι στόχευσαν και υλοποιούν την “πράσινη ανάπτυξη“ στη βάση του δόγματος του τέως αντιπροέδρου των ΗΠΑ Αλ Γκορ κατάφεραν, μας υποδούλωσαν στις πολυεθνικές- μεγαλοεπιχειρηματίες- μεγαλοεργολάβους και στο τέλος παρέδωσαν την εθνική μας κυριαρχία στους τραπεζίτες. Κατάφεραν δια μέσου του δόγματος της κλιματικής αλλαγής από την δήθεν ανθρώπινη παρέμβαση και διέλυσαν την εθνική μας βιομηχανία, μας άφησαν χωρίς νερό, χωρίς εθνικά γεωργικά- κτηνοτροφικά και βιοτεχνικά προϊόντα.
Και με μια προβλεπόμενη σταδιακή αύξηση του παραγωγικού κόστους των κτηνοτροφικών- γεωργικών μας προϊόντων κυρίως λόγω αυξανόμενης τιμής καυσίμου, ρύπων, φυτοφαρμάκων και επεξεργασίας ζωικών αποβλήτων και μια μείωση των μισθών των εργαζομένων (όσων έχουν ακόμη θέση εργασίας), τότε τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα των πολυεθνικών θα είναι πολύ πιο φθηνά από τα δικά μας. Και εμείς οι καταναλωτές θα τα προτιμούμε λόγω χαμηλής τιμής, για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε.
Έχουν τουλάχιστον οι κύπριοι “οικολόγοι-περιβαλλοντιστές“ την ευθιξία να δώσουν πίσω στο δημόσιο το 85% της κρατικής εισφοράς τους, αφού τόσοι κύπριοι πολίτες απαξιούν το κομματικό κατεστημένο;!
Παντελής Σοφοκλέους ([email protected])
(πολιτικός μηχανικός/μηχανικός περιβάλλοντος)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ