Βασικός μέτοχος; Διαπλοκή; ΕΕ; Βαρώνοι – νταβατζήδες;
Μην παραμυθιάζεστε. Το στερεότυπο του “συμπαθητικού Σουφλιά” οφείλεται ακριβώς και μόνο στην αβάντα του αρχιβαρώνου. Αυτό είναι ενδεικτικό για το πως οι νταβατζήδες του δημόσιου βίου διαμορφώνουν γνώμη, κυβερνούν στην ουσία.
Οι σύμμαχοι μας; Αβάντα στους βαρώνους. Αν είναι δυνατόν νόμο ενάντια στη διαπλοκή να τον μπλοκάρει το μεγάλο αφεντικό (ΕΕ – Βασικός Μέτοχος) που υποτίθεται θέλει διαφάνεια και υγιή οικονομικά στοιχεία. Αρτίδια. Θέλουν βρυκόλακες – τοποτηρητές να ροκανίζουν το δημόσιο χρήμα με υπερτιμολογήσεις ώστε ο δανεισμός να είναι αναγκαιότητα: Αρχή Δανεισμού – Αρχή Δουλείας ή αλλιώς όποιος χρωστάει δεν μιλάει.
Και συ Ελληναρά αναρωτήσου για την “καθημερινότητα”, το ΛΑΦΚΑ τις συντάξεις κλπ. Διαβάστε το ρεπορτάζ του antinews.
______________________________________________________________________________________________
Για το εργολαβικό και οικοδομικό κύκλωμα το μόνο απομένον, σχετικά «παρθένο», αξιοποιήσιμο τμήμα της Αττικής είναι το ΝΑ, και προς τη Λαυρεωτική. Ως «αξιοποίηση» εννοείται τρελές υπεραξίες από εξοχική ή κύρια κατοικία. Στην Ελευσίνα, που έχει οριστικά υποβαθμιστεί, σε ποιον να πουλήσουν σπίτια;
Γι’ αυτό οι εργολάβοι, και πιο συγκεκριμένα το μπομπολέϊκο, έχουν 3 άμεσους στόχους.
1. Να ανοίξουν δρόμο ταχείας πρόσβασης σε αυτές τις περιοχές, επεκτείνοντας την Αττική Οδό, για να εισπράττουν διόδια από μια οδό που προβλέπεται χρυσοφόρος όπως και η Αττική Οδός, η οποία απόσβεσε 5 ΧΡΟΝΙΑ πριν τον αρχικό υπολογισμό και σήμερα είναι στα όρια του κορεσμού. Η Αττική Οδός είναι τόσο κερδοφόρος που ο Μπόμπολας πρότεινε να χρηματοδοτήσει την Επέκτασή της ο ίδιος και να τα “κρατήσει” από τη λειτουργία, ώστε να μην χρειαστεί το Δημόσιο να καταβάλλει μετρητά. Με τα λεφτά μας μάγκας.
2. Με τη διάνοιξη του δρόμου το αδόμητο τοπίο να γίνει οικόπεδα προς οικοδόμηση, που πιθανόν έχουν ήδη αγορασθεί σε πιο χαμηλές τιμές, άλλωστε αυτοί κάνουν τη χάραξη αυτοί γνωρίζουν που θα διέρχεται άρα ποια χωράφια/δάση/κλπ γίνονται προσπελάσιμα. Οι κατοικίες θα μοσχοπουληθούν σε «τρελαμένους» που βλέπουν τη ζωή τους να υποβαθμίζεται διαρκώς από τον υπερπληθυσμό, την εγκληματικότητα, τους λαθρομετανάστες και θέλουν να φύγουν κι άλλο «προς τα έξω», συνδυάζοντας τη φυγή με διαμονή κοντά σε θάλασσα και γρήγορη μετάβαση στη δουλειά, στο Κέντρο, μέσω της Νέας Οδού. Δημιουργούμε αγορά και πελατεία, το αμερικανικό μοντέλο της συνεχούς αστικοποίησης των αδόμητων περιοχών, χωρίς πρόβλεψη.
3. Με τη δημιουργία νέων αστικών ιστών θα προκύψουν ανάγκες νέων έργων και υποδομών, που φυσικά θα αναλάβουν οι ίδιοι. Με την γρήγορη πρόσβαση μπορεί να υλοποιηθεί το παλιό σχέδιο του Σφηνιά για λιμάνι στο Λαύριο και αναχώρηση των πλοίων για τα νησιά από ‘κει. Νέο «ράλλυ» εξοχικής κατοικίας στις Κυκλάδες, αφού θα φτάνεις στο πλοίο σύντομα, σε αντίθεση με τον πηγμένο Πειραιά. «Όραμά τους», οι Κολώνες στο Σούνιο να περιβάλλονται από «μια Κυψέλη».
Εδώ συγκρούονται δύο κοσμοαντιλήψεις.
Η πρώτη, τσιμέντο να γίνουν τα πάντα, δεν υπάρχουν «ιεροί» τόποι, αρκεί να γίνονται δουλειές (εννοείται όπως συμφέρει εμάς).
Η δεύτερη, η ανάπτυξη οφείλει να διέπεται από κανόνες που θέτουν αξίες, όπως τη διατήρηση ορισμένων τόπων ανέπαφων, πάνω από το επιχειρηματικό κέρδος.
Με ποια είστε;