ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ   ΥΠΟΠΡΟΙΟΝΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

image
Κώστα Δημ.Χρονόπουλου
(Αρθρογράϕου – Σχολιογράϕου)
 
Οι αρμόδιοι , τα ΜΜΕ, οι πολίτες συζητούν για τη σημασία του τουριστικού προϊόντος η οποία είναι όντως σημαντική.
Θα μπορούσε όμως να γίνει σημαντικότερη / αποδοτικότερη, αν δεν αϕθονούσαν και τα …. υποπροϊόντα.
Χαρακτηριστικά θα (αυτο) περιοριστώ σήμερα σε ένα βασικό, τυπικό παράδειγμα: Στη νοοτροπία της αρπαχτής.                                                                                                       Το δράμα είναι ότι δεν αϕορά μόνον στους ιδιώτες πολίτες αλλά και σε

κρατικούς αξιωματούχους ιδιώτες(:πάσχοντες από ιδιωτεία) οι οποίοι αδυνατούν να αντιληϕθούν το πόσο μετράει η εικόνα / εντύπωση που θα μεταϕέρει ο τουρίστας όταν επιστρέψει στον τόπο του. Πως πχ θα δικαιολογήσει την τιμή 3 ευρώ για ένα μπουκάλι νερό στην Ακρόπολη;
Επειδή έχω ξαναασχοληθεί με το ζήτημα – όχι το συγκεκριμμένο – και έχω κάνει προτάσεις, θα επανέλθω τηλεγραϕικά.
1. Μετράει η πρώτη και η τελευταία εντύπωση. Πως τους υποδέχεσαι και πως τους κατευοδώνεις.
2. Στους τουριστικούς τόπους θα έπρεπε να υπάρχει τρεχούμενο νερό για όλους. (Ευτυχώς νερό έχουμε, ακόμη).
3. Σε περίπτωση εμϕιαλωμένων νερών η τιμή να είναι τιμή κόστους σχεδόν.
4. Τα πρόστιμα είναι γελοία υπόθεση – οριστικό κλείσιμο.
5. Όλα τα τουριστικά περίπτερα, εστιατόρια κ.ο.κ στους Αρχαιολογικούς χώρους ή σε πύλες εισόδου / εξόδου από τη χώρα –Λιμάνια, Αεροδρόμια κλπ – τα οποία έχουν αποκλειστικότητα διάθεσης προϊόντων (καϕέ, νερό, αναψυκτικά, snacks κ.α) να έχουν ελάχιστο ποσοστό κέρδους.
(Σ.Σ Αν συμϕέρει τους ιδιώτες ας τα νοικιάσουν. Αν όχι ας τα διαχειριστεί το κράτος. Όσο για τις ήδη υπάρχουσες συμβάσεις , ας αναθεωρηθούν και ας τους αποζημιώσουν ).
6.    Εκείνο που δεν ανέχονται οι ξένοι είναι να τους κοροϊδεύουν / κλέβουν, όπως ακριβώς δεν το θέλουμε και εμείς.
7.    Οι απώλειες από το χαμήλωμα των τιμών δεν είναι υπερβολικές.
       Αν πάλι νομίζουν οι «Αρμόδιοι» ότι χάνουν σημαντικά έσοδα, ας αυξήσουν –κατάτι –πχ το εισητήριο των μουσείων.
8.   Η αισχροκέρδεια πρέπει να παταχθεί. Όλοι εκείνοι που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό (ταξί, εστιατόρια, ξενοδοχεία, θέρετρα) οϕείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι ο τουρισμός μας αϕορά όλους.
9. Αναγκαία η χαμογελαστή, πρόθυμη (όχι δουλοπρεπής) προσϕορά / παροχή υπηρεσιών.
10. Να καταβληθεί προσπάθεια ώστε να απαλειϕθούν όλοι οι παράγοντες που δίνουν την εντύπωση αρπακτικών όρνεων που κυνηγούν – αντί παντός – το πορτοϕόλι του τουρίστα και όχι την ανθρώπινη , ϕιλική επαϕή μαζί του.
 
 
 
Υ.Γ Κοντολογίς :
· Λιγότερος εξυπνακισμός. Περισσότερη εξυπνάδα.
· Αλλαγή νοοτροπίας.
· Δραστική κρατική παρέμβαση. Και – όπου χρειαστεί – εξοντωτικές ποινές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ