Στα μεγάλα ζόρια των δημοσιονομικών ένα μεγάλο βάρος πέφτει στην τροχαία που καλείται να ξεσκίσει τον μεροκαματιάρη οδηγό που θα πέσει στα χέρια του για να ενισχύσει τα δημόσια ταμεία. Η συνέχεια είναι γνωστή: Ο άτυχος οδηγός ψάχνει εναγωνίως να βρει Μέσον για να σβήσει την κλήση, όμως η κλήση πλέον δεν σβήνεται. Οι ποιό τολμηροί καταφεύγουν στην τακτική δικάσιμο για να μεταπείσουν τον δικαστή μήπως και γλιτώσουν το πρόστιμο. Η κατεύθυνση και εκεί είναι σαφής: Ούτε για πλάκα μην αθωώνετε εντός δικαστικών αιθουσών τους “γραμμένους”. Πάντα όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις όπως μας υπενθυμίζει ο factorX.
Από τη μία οι προφυλακίσεις των παιδιών του Καραβέλα και από την άλλη ο πυρετός των Ευρωεκλογών «έστειλαν» την είδηση στα ψιλά. Το Διοικητικό Εφετείο Πειραιά διέγραψε το πρόστιμο, που είχε επιβάλλει στον Κόκκαλη -το 2005- ο τότε υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης, για την εκπρόθεσμη παράδοση του συστήματος διαχείρισης VT-MIS. Και όταν λέμε για πρόστιμο, εννοούμε 29 εκ. ευρώ -κάπου 10 δισ. δρχ. για να καταλάβουν και αυτοί που δεν χωνεύουν το ευρώ.
Περιμένουμε τις δηλώσεις των πολιτικών μας, για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος.
(Πηγή: ΠΑΡΟΝ)
Μανώλη, αναρωτιέσαι ακόμα γιατί δεν είσαι υπουργός; Ο Σάββας τουλάχιστον το κατάλαβε.