Λοιπόν για να τελειώνουν τα παραμυθάκια των νεοφιλελέδων γιατί εδώ μιλάμε για ανθρώπινες ζωές κι όχι για καραμέλες..
Αεροπορικά δυστυχήματα:
1998 -> 4
1999 -> 2
2000 -> 7
2001 -> 4
2002 -> 9
2003 -> 7
2004 -> 2
2005 -> 9
2006 -> 5
2007 -> 6
2008 -> 6
2009 -> 8
2010 -> 34
2011 -> 32
2012 -> 27
2013 -> 22
2014 -> 17
Συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης είναι τα αεροπορικά “ατυχήματα”. Συνεπειες που αφορουν ολες τις εταιρίες. Είτε είναι λόου μπάτζετ, είτε όχι (στην ίδια αρένα συναγωνίζονται όλοι, το τι κάνει ο ένας επηρεάζει τον άλλο).
Είναι οι συνέπειες του κανιβαλιστικού ανταγωνισμού και του race to the bottom που αφορά τα λειτουργικά έξοδα και τους μισθούς (και κατα συνέπεια την ασφάλεια των επιβατών).
Τώρα όσοι είναι τόσο αφελείς (ή πονηροί και θρασύτατοι) έτσι ώστε να ταυτίζουν αυτή την κριτική με το “δε θέλετε να υπάρχουν φτηνά εισιτήρια για να ταξιδεύει ο κοσμάκης”, ας ξαναδούν τα νούμερα απο το 2010 και μετά και ας πάνε να βαρέσουν το κεφάλι τους στον τοίχο μπας και μπει το μυαλό τους στη θέση του.
του Κώστα Λιανίδη