Δεν είναι Γκαλερί ο Παρθενώνας Μαράκι μου.

damanakiΔεν πρόλαβε να καταλαγιάσει ο καυγάς στο Άρθρο μας Οι όψιμοι “Ελληνολάτρες” της αρπαχτής και βγήκαν οι αρλεκίνοι να δικαιώσουν 100% την περιγραφή του χαρακτήρα και της κατάντιας τους.
Η κυρία Δαμανάκη σε ένα κρεσέντο ασχετοσύνης, έδειξε την παντελή της άγνοια για την Ελληνική ιστορία, που άλλωστε δεν την ένοιαξε και ποτέ, αφού πλούτισε βιάζοντας οτιδήποτε νεοΕλληνικό (όντας στην παρέα των Γερμανοτσολιάδων του Σημίτη, μην τα ξαναλέμε).
Κάποιος να πει στην υστερική και γραφική κυρία ότι ο Παρθενώνας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ, ούτε πίνακας ζωγραφικής. Ας βρεθεί επιτέλους κάποιος να της απαντήσει στα τηλεπαράθυρα που κραυγάζει. Ο Παρθενώνας είναι ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΝΑΟΣ δηλαδή.
Δεν είναι γκαλερί του Κολωνακίου, εκεί που συνωστίζεστε όλοι εσείς που πλουτίσατε πάνω στο αίμα των νεκρών του Πολυτεχνείου. Ανάξιοι, απαίδευτοι, απλώς επαγγελματίες της προδοσίας και της δοσιλογίας.
Ναός είναι κυρία ΓοτθοΒαρβάρα. Αφιερωμένος στην Παρθένο Αθηνά. Την Θεϊκή υπόσταση της Γαίας δηλαδή, σε συμπλήρωμα του γλυκού προσώπου της Δήμητρας, μα τι σου λέω τώρα…
Απλά σωπάστε. Μην τον ξαναγκρεμίζετε, ασχοληθείτε με αυτά που ξέρετε καλά: Ασυναρτησίες Γερμανών καπιταλιστών που τις σερβίρατε στα δύστυχα ψηφοφόρια σας και μετά τρέχατε στις Μυκόνους.
Όσο για το μεγαθήριο Γαβρά, αυτό που είπε στο Mega, τα λέει όλα: “Εάν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα, θα έπρεπε να το ξέρω για να το αποφύγω”. Τέτοια μαχητικότητα δηλαδή!
Αυτό που πλέον πρέπει να διερευνηθεί, είναι το ύψος της αμοιβής του Γαβρά για ένα ψηφιακό γραφικό που ένας Έλληνας φοιτητής θα το έφτιαχνε το πολύ σε δύο ημέρες. Πόσα πήρε δηλαδή ο “αγωνιστής” μισθοφόρος για να το φτιάξει και ΠΟΙΟΣ του ανέθεσε το έργο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ