Μια μικρή δουλεμπορική ιστορία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

frontexΠαραβιάζοντας τις συλλογικές συμβάσεις: Πως λειτουργούν οι βαρώνοι στην Ευρώπη και πως τους αναχαιτίζει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Λαϊκή αντίδραση. Προσοχή: Έχουμε να κάνουμε με ιδιωτικές εταιρείες. Όχι με δημόσιο.
Όλα άρχισαν στις 28 Ιανουαρίου: Η σικελική εταιρεία IREM αναλαμβάνει ως υπεργολάβος συμβόλαιο ύψους 200 εκατ. λιρών (231 εκατ. ευρώ περίπου) για την εγκατάσταση μιας μονάδας αποθείωσης στο διυλιστήριο της Total, στο Λίντσεϊ του Λίνκολνσαϊρ. Η IREM έσπευσε να αντικαταστήσει τους βρετανούς εργάτες με 200 ιταλούς και πορτογάλους –τους οποίους ακολούθησαν άλλοι 100– που δεν ανήκαν σε σωματείο. «Φιλοξενούμενοι» σε ένα ποταμόπλοιο στον ποταμό Χάμπερ, οι συγκεκριμένοι εργάτες κρατήθηκαν επιμελώς μακριά από τους άλλους εργαζόμενους, οι οποίοι γρήγορα αντελήφθησαν ότι ο ανάδοχος μείωσε το κόστος παραβιάζοντας τις συλλογικές συμβάσεις και αδιαφορώντας για τις συνθήκες εργασίας. Η διαπίστωση, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε μεγάλη δυσαρέσκεια.
Δυτικοί ιθύνοντες και ειδικοί, ωστόσο, επέμεναν: μόνο μέσω του ανταγωνισμού που βασίζεται στις ελεύθερες συναλλαγές, δηλαδή στην εκμετάλλευση των ανισοτήτων μεταξύ των συστημάτων παραγωγής, θα μπορούσε να επανέλθει η ανάπτυξη και να συγκρατηθούν τα «εθνικιστικά πάθη». Αυτή την επωδό θα αναμασήσουν μέσα ενημέρωσης και κυβέρνηση στη Βρετανία όσον αφορά την απεργία, που εκτείνεται από την Ουαλία μέχρι τη βορειοδυτική Σκοτία, σε χιλιάδες άτομα τα οποία κυρίως προσλαμβάνονται από υπεργολάβους για την κατασκευή διυλιστηρίων και σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Μέσα σε λίγες μέρες, το κίνημα κατάφερε να σταματήσει τη λειτουργία είκοσι εγκαταστάσεων σε όλη τη χώρα
Η Είδηση είναι από τη Λε Μοντ μεταφρασμένη από το Geopolitics. Σε λίγο, θα δείτε και την αντίστοιχη Ελληνική Δουλεμπορική ιστορία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ