Κομματική εκδρομή bloggers στις Βρυξέλλες
Διαβάσαμε σήμερα στην καθημερινή ότι το ΠαΣοΚ κάλεσε 50 bloggers για ταξίδι στις Βρυξέλλες. Χαρήκαμε και κοιτάξαμε το μαιλ μας να δούμε αν είχαμε και εμείς πρόσκληση.Δεν μπορεί είπαμε , 50 blogs θα καλέσουν δεν θα καλέσουν και τον καφετζή ,τουλάχιστον να φτιάχνει τους φραπέδες στις Βρυξέλλες που δεν τους ξέρουν.. Οπως το περιμένατε τίποτα.Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Γράφει σήμερα η καθημερινή
«Ησυχία, έρχονται!». Αναβρασμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στις Βρυξέλλες. Αύριο αναμένεται να καταφθάσει στην πρωτεύουσα της Ε.Ε. καραβάνι 50 Ελλήνων bloggers, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν σειρά συναντήσεων με ευρωβουλευτές, επιτρόπους, εκπροσώπους μη κυβερνητικών οργανώσεων και άλλους, προκειμένου να συζητήσουν το «καυτό» ζήτημα της ελευθερίας της έκφρασης στο Διαδίκτυο. «Ωωωωχ…» ίσως σκέφτηκαν κάποιοι.
Η τριήμερη «εκδρομή» στις Βρυξέλλες πραγματοποιείται έπειτα από πρωτοβουλία ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι και «επέλεξαν» τους 50 bloggers που θα συμμετέχουν – οι προσκλήσεις εστάλησαν τον Ιούλιο.
Η τριήμερη «εκδρομή» στις Βρυξέλλες πραγματοποιείται έπειτα από πρωτοβουλία ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι και «επέλεξαν» τους 50 bloggers που θα συμμετέχουν – οι προσκλήσεις εστάλησαν τον Ιούλιο.
Ποιοί πάνε
Αναγράφονται 33 blogs αλλά ο συνολικός αριθμός των 50 bloggers μπορεί να προκύπτει διότι από τα ομαδικά blogs θα πηγαίνουν περισσότεροι από ένας.
Το ταξίδι έγινε πραγματικότητα χάρη στην πρόσκληση δύο ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ, της κ. Μαίρης Ματσούκα και του κ. Σταύρου Λαμπρινίδη.
Μαιρούλα πες μας ρε παιδάκι μου με ποια κριτήρια τους επέλεξες ;
Τους είχες ακούσει πάλι;
Τα δικηγορικά γραφεία που κάλεσες τι σχέση έχουν με τα blogs;
Μήπως όλοι αυτοί είναι Πασόκοι και κάνετε κομματική εκδρομή;
Πες το μας για να μην σπαζοκεφαλιάζουμε και ανησυχούμε.
Εμείς πιστεύαμε ότι, ο blogger προεδρός σας δεν κάνει διακρίσεις και θα καλούσε τουλάχιστον blogs που τα διαβάζει και κανένας άλλος άνθρωπος εκτός από την γυναίκα τους και τα παιδιά τους.
Τουλάχιστον για ξεκάρφωμα ένα δυό blogs με επισκεψιμότητα.
Τελικά αυτό που λέει ο λαός μας ο λύκος την τρίχα του αλλάζει την γνώμη του ποτέ, κάτι ήξερε.Περιμένουμε μια διευκρίνηση για να την αναρτήσουμε
—
Ανάρτηση στο makelio τη 9/07/2008 03:29:00 μμ
Τους είχες ακούσει πάλι;
Τα δικηγορικά γραφεία που κάλεσες τι σχέση έχουν με τα blogs;
Μήπως όλοι αυτοί είναι Πασόκοι και κάνετε κομματική εκδρομή;
Πες το μας για να μην σπαζοκεφαλιάζουμε και ανησυχούμε.
Εμείς πιστεύαμε ότι, ο blogger προεδρός σας δεν κάνει διακρίσεις και θα καλούσε τουλάχιστον blogs που τα διαβάζει και κανένας άλλος άνθρωπος εκτός από την γυναίκα τους και τα παιδιά τους.
Τουλάχιστον για ξεκάρφωμα ένα δυό blogs με επισκεψιμότητα.
Τελικά αυτό που λέει ο λαός μας ο λύκος την τρίχα του αλλάζει την γνώμη του ποτέ, κάτι ήξερε.Περιμένουμε μια διευκρίνηση για να την αναρτήσουμε
σσΟ. Ναι καφετζή, περίμενε. Θα έχει καταργηθεί ο φραπές μέχρι να σου απαντήσουν!
Να και η πρόσκληση:
Αγαπητέ Blogger,
Οι ευρωβουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ., εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, έχουμε τη χαρά να σας προσκαλέσουμε σε μία διήμερη ενημερωτική επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, μεταξύ 7-9 Σεπτεμβρίου 2008 (Κυριακή με Τρίτη), με ευρύτερη θεματική την ελευθερία έκφρασης, πρόσβασης και δράσης στο διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης , προγραμματίζουμε μία σειρά συναντήσεων με, μεταξύ άλλων, τους Ευρωπαίους Επιτρόπους που είναι υπεύθυνοι για τις Πολιτικές Ελευθερίες και τα πνευματικά δικαιώματα, τον Επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Αρχής Προστασίας Δεδομένων κ. Π. Χιούστινξ, τον εκπρόσωπο του Statewatch κ. Τ. Μπάνιαν, εκπροσώπους άλλων σχετικών ΜΚΟ καθώς και ευρωβουλευτές από διάφορες χώρες με ιδιαίτερη ενασχόληση με τα παραπάνω θέματα.
Επιδίωξή μας είναι να υπάρξει μία ανοικτή ανταλλαγή απόψεων και αλληλοενημέρωση που να οδηγήσει σε απτές προτάσεις για τη θωράκιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών στο διαδίκτυο, που σήμερα, δυστυχώς, αμφισβητούνται ολοένα και περισσότερο από κυβερνήσεις και ιδιώτες εντός και εκτός ΕΕ.
Οι ευρωβουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ., εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, έχουμε τη χαρά να σας προσκαλέσουμε σε μία διήμερη ενημερωτική επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, μεταξύ 7-9 Σεπτεμβρίου 2008 (Κυριακή με Τρίτη), με ευρύτερη θεματική την ελευθερία έκφρασης, πρόσβασης και δράσης στο διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης , προγραμματίζουμε μία σειρά συναντήσεων με, μεταξύ άλλων, τους Ευρωπαίους Επιτρόπους που είναι υπεύθυνοι για τις Πολιτικές Ελευθερίες και τα πνευματικά δικαιώματα, τον Επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Αρχής Προστασίας Δεδομένων κ. Π. Χιούστινξ, τον εκπρόσωπο του Statewatch κ. Τ. Μπάνιαν, εκπροσώπους άλλων σχετικών ΜΚΟ καθώς και ευρωβουλευτές από διάφορες χώρες με ιδιαίτερη ενασχόληση με τα παραπάνω θέματα.
Επιδίωξή μας είναι να υπάρξει μία ανοικτή ανταλλαγή απόψεων και αλληλοενημέρωση που να οδηγήσει σε απτές προτάσεις για τη θωράκιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών στο διαδίκτυο, που σήμερα, δυστυχώς, αμφισβητούνται ολοένα και περισσότερο από κυβερνήσεις και ιδιώτες εντός και εκτός ΕΕ.
—
Ανάρτηση στο makelio τη 9/07/2008 03:29:00 μμ
Και έτσι μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά μου και το έψαξα .Να μάθω ρε παιδί μου ποιους κάλεσαν, με ποιο τρόπο τους επέλεξαν. Βρήκα καταρχάς ποιούς κάλεσαν
Οι θέσεις που υποστηρίζω στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά την επίσκεψή μου
Επειδή διαβάζω διάφορα post σήμερα, περί κομματικής “εκδρομής αναψυχής” στην Ευρωβουλή, θα υπενθυμίσω εδώ, ότι βρίσκομαι προσκεκλημένος από πολιτικό φορέα σε θεσμικό όργανο της ΕΕ, με μοναδικό μου σκοπό την υποστήριξη των απόψεων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, τις οποίες στηρίζω εδώ και τρία χρόνια που λειτουργεί το e-lawyer (και αρκετά χρόνια πριν λειτουργήσει).
Επειδή διαβάζω διάφορα post σήμερα, περί κομματικής “εκδρομής αναψυχής” στην Ευρωβουλή, θα υπενθυμίσω εδώ, ότι βρίσκομαι προσκεκλημένος από πολιτικό φορέα σε θεσμικό όργανο της ΕΕ, με μοναδικό μου σκοπό την υποστήριξη των απόψεων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, τις οποίες στηρίζω εδώ και τρία χρόνια που λειτουργεί το e-lawyer (και αρκετά χρόνια πριν λειτουργήσει).
Θα πω για άλλη μια φορά ότι την Δευτέρα 8/9/09, αύριο, στην Επιτροπή Ελευθεριών και Δικαιοσύνης της Ευρωβουλής, στην οποία αντιπρόεδρος είναι από το 2004 ο κ. Σταύρος Λαμπρινίδης, ένας εκ των ευρωβουλευτών που απέστειλαν τις προσκλήσεις προς τους bloggers, συζητείται ένα μείζον θέμα σχετικό με τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών στον ψηφιακό κόσμο: η αναθεώρηση της Οδηγίας 2002/58 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Εδώ και εβδομάδες έχω δημοσιοποιήσει τις θέσεις που πρόκειται να υποστηρίξω στην Ευρωβουλή, αλλά δεν είδα κανέναν από αυτούς που κόπτονται σήμερα, ρωτώντας με νόημα (τάχα μου) “γιατί αυτοί οι bloggers πάνε στην Ευρωβουλή και με ποια κριτήρια;”, να έχουν πει έστω αν συμφωνούν ή διαφωνούν με τις θέσεις αυτές που καθημερινά υποστηρίζονται και προωθούνται από το e-lawyer. Ούτε καν έψαξαν να βρουν τι θα συζητηθεί και ποιο είναι το κείμενο επί του οποίου θα γίνει ο σχετικός διάλογος: το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μήπως υπάρχει κάποιο σκάνδαλο και το ΠΑΣΟΚ έστειλε “ταξιδάκι αναψυχής” τους “ημέτερους”.
Εδώ είναι, κυρίες και κύριοι, η ουσία: αυτό το κείμενο περιέχει τις προτεινόμενες τροποποιήσεις των δικαιωμάτων μας, το οποίο φυσικά δεν απασχόλησε κατά περιεχόμενο κανένα από τα σκανδαλοθηρικά blogs που κόπτονται τάχα μου για το θέμα.
Εδώ λοιπόν μπορούν όλοι αυτοί που ασκούν γενικά “κριτική”, να βρουν την προετοιμασία που έχει γίνει για το e-lawyer σχετικά με την παρουσία μου στις Βρυξέλλες, πολύ πριν προσκληθώ, σε ανύποπτο χρόνο, στο πλαίσιο της γενικότερης θεματολογίας του blog για την προστασία προσωπικών δεδομένων και την ελευθερία της έκφρασης στο διαδίκτυο.
Δείτε τα κείμενα που υποστηρίζω στις Βρυξέλλες, σχετικά με:
– Το σχέδιο ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τη θέσπιση ευρωπαϊκού blogoνόμου
[Το έγγραφο θέσεων της Data&Protection μπορείτε να διαβάσετε εδώ και να το σχολιάσετε εδώ. Tα κείμενα είχαν σταλεί σε όλους τους έλληνες ευρωβουλευτές, πριν την πρόσκλησή μου στις Βρυξέλλες, αλλά μόνο 3 από αυτούς απάντησαν. Ανάμεσα στους οποίους, οι δύο ευρωβουλευτές που κάλεσαν μετά από μερικές εβδομάδες τους bloggers στις Βρυξέλλες.]
– Την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για την πρόσβαση του κοινού στα έγγραφα της Επιτροπής, του Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου ΕΕ.
[Το έγγραφο θέσεων της Data&Protection μπορείτε να διαβάσετε εδώ και να το σχολιάσετε εδώ]
– Την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για την προστασία της ιδιωτικότητες στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
[Το έγγραφο θέσεων της Data&Protection μπορείτε να διαβάσετε εδώ και να το σχολιάσετε εδώ]
Ας μας πει λοιπόν όλος αυτός ο συρφετός που σπάει πληκτρολόγια στις πολυθρόνες του, κάνοντας “κριτική”, χωρίς γνώση και χωρίς έρευνα, ενώ εμείς τρέχουμε στην άλλη άκρη της Ευρώπης, αφήνοντας τις δουλειές μας (Δευτέρα και Τρίτη είναι εργάσιμες ημέρες, να υπενθυμίσω και δεν με αποζημιώνει κανείς για την απουσία απο το γραφείο μου και τις εργατοώρες που θα πληρωνόμουν από τους πελάτες μου) σε ποια σημεία συμφωνεί και σε ποια διαφωνεί με τις θέσεις που ήρθα να υποστηρίξω στην Ευρωβουλή και που ήταν τόσο καιρό που τις είχα δημοσιοποιήσει;
Ας μας πει επίσης, για ποιο λόγο θεωρεί ότι δεν έπρεπε να κληθεί το e-lawyer σε αυτή τη συνάντηση με το συγκεκριμένο θέμα που συζητείται αυτές τις ημέρες.
Αναρτήθηκε από e-Lawyer στις 5:55 μμ
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ “ΕΡΑΝΟ” ΓΙΑ ΤΟΝ e-Lawyer ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ!
—
Ανάρτηση Από τον/την ΘΗΡΙΑΜΕΝΗΣ στο makelio τη 9/07/2008 06:41:00 μμ
Ανάρτηση Από τον/την ΘΗΡΙΑΜΕΝΗΣ στο makelio τη 9/07/2008 06:41:00 μμ
