Όσο η Ολυμπιακή ήταν δημόσια και μια μερίδα των εργαζομένων ή ακόμα και των διευθυντικών στελεχών του αερομεταφορέα, κατήγγειλαν ότι οι κυβερνήσεις επεδείκνυαν σκανδαλώδη εύνοια απέναντι στον κύριο ανταγωνιστή της, την Aegean, τα κατεστημένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είτε «έπνιγαν» τις αποκαλύψεις, είτε τις έκαναν μονόστηλα για τα μάτια του κόσμου. Τώρα που ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο Βγενόπουλος οι καταγγελίες αποκτούν άλλου είδους βαρύτητα. Είτε με Βγενόπουλο είτε με Δημόσια ΟΑ όμως, το γεγονός είναι πως επανειλημμένως έχει καταγγελθεί, η παράτυπη (το λιγότερο) στήριξη της Aegean. Οι επισημάνσεις Βγενόπουλου εις βάρος της Ντόρας Μπακογιάννη και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), απλά έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι αποκαλύψεις που έγιναν στο πρόσφατο και το μακρινό παρελθόν ενδεχομένως ήταν πολύ βάσιμες.
Σήμερα το Antinews αποκαλύπτει μια ιδιαίτερα σοβαρή καταγγελία που έκαναν μόλις προ δύο ετών οι «ανεξάρτητες κινήσεις της τεχνικής διεύθυνσης της ΟΑ, Πρωτοβουλία και Παρέμβαση». Αφορά ειδικότερα την άδεια που εδόθη στην Aegean για να δημιουργήσει Τεχνική Βάση (υπόστεγο συντήρησης αεροσκαφών) στον αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος». Βάση, την οποία τελικώς κατασκεύασε. Το 2007 λοιπόν, αφού οι συνδικαλιστικές Ενώσεις σημειώνουν ότι από χωροταξικής και τεχνικής απόψεως, καθώς και για λόγους ανταγωνισμού, ένα τέτοιο σχέδιο είναι παράτυπο, αν όχι παράνομο, παρατηρούν: «Εάν το ελληνικό Δημόσιο έχει παραπέμψει το ζήτημα της κατασκευής υποστέγου της Aegean στην ΥΠΑ, τότε αυτό αποτελεί πολιτικό σκάνδαλο, καθώς γνωρίζουν ότι η αδειοδότηση κατασκευής του υποστέγου συντήρησης στο συγκεκριμένο σημείο και με την συγκεκριμένη διαδικασία είναι παράνομη. Εκτός αυτού παραβιάζει τη συμφωνία (MOU) μεταξύ ΔΑΑ-ΟΑ (σ.σ. αεροδρομίου-ΟΑ) του 1998 και θέτει ζητήματα αποζημιώσεων και ζητήματα ίσης μεταχείρισης».
Και καταλήγουν οι Ενώσεις: «Καθώς όλες οι ενέργειες έχουν λάβει χώρα υπό καθεστώς απολύτου αδιαφάνειας, μπαίνουν ερωτήματα τόσο για τη νομιμότητα της διαδικασίας αλλαγών του Master Plan του ΔΑΑ όσο και για την ποιότητα της διαδικασίας μελέτης- έγκρισης- κατασκευής του υποστέγου της Aegean σε σχέση με τις προδιαγραφές που απαιτούνται σύμφωνα με τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που για την Ολυμπιακή Αεροπορία υπήρξαν υποχρεωτικές και απαράβατες.
»Ας μην ξεχνούν κάποιοι ότι η εν λόγω εταιρεία έχει καταγγείλει την Ολυμπιακή στην ΕΕ τα τελευταία δύο χρόνια πέντε φορές με τις επιστολές της στις: 25 Ιανουαρίου 2006, 14 Μαρτίου 2006, 11 Μαΐου 2006, 4 Οκτωβρίου 2006 και 23 Μαρτίου 2007. Η μη λήψη μέτρων προάσπισης του δημόσιου συμφέροντος (σ.σ. τότε η ΟΑ ήταν ακόμη δημόσια) τόσο στο μέτρο που αφορά την ΟΑ όσο και στο μέτρο των ανεξέλεγκτων αλλαγών του Master Plan του αεροδρομίου, δηλώνει την αδιαφορία της κυβέρνησης και των υπηρεσιών της και την εκούσια παραχώρηση των δικαιωμάτων του Δημοσίου στα ιδιωτικά λόμπι οικονομικής και πολιτικής εξουσίας».
www.antinews.gr