Μία λαμπάδα ίσα με το μπόι τους πρέπει να ανάψουν στην Ιπποκράτους για τον Καμμένο…
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Τη μεγαλύτερη ζημιά στη Νέα Δημοκρατία την έχει κάνει ο …Καμμένος που κράτησε ζωντανή (κυριολεκτικά!) τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη!
Κάτι το κανό, κάτι το φουσκωτό στη Χίο, μιλάμε για σωτήρα. Καλά κάνει και τσαντίζεται ο Δεξής Εχτρέμης. Φανταστείτε να τα πάθαιναν αυτά με …Σουμάκη υπουργό. Να βουλιάζει η Ελλάδα και να ήταν στα Γκστάαααντ. Εφιάλτης! Θα βλέπαμε Βενιζέλο στο Ζάπειο την Κυριακή ως… πρωθυπουργό, με μαύρο περιβραχιόνιο! Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις