Και η κονόμα συνεχίζεται. Στο αίμα όλων μας. Εθνική επέτειος με τη νέα Ναζιστική κατοχή.
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Τότε τα SS φύλαγαν τους δρόμους, τώρα έχουμε τις Σέχτες. Οι Γερμανοτσολιάδες όμως πάντα κονομάνε.
Τότε τα SS φύλαγαν τους δρόμους, τώρα έχουμε τις Σέχτες. Οι Γερμανοτσολιάδες όμως πάντα κονομάνε.