ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΤΖΙΑ, ΠΡΙΝ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΠΡΩΙ.
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ. Ελάτε για να δείτε κάποιες εναλλακτικές εργασίες που κάνουν οι συμβασιούχοι του δήμου και μάλιστα Κυριακάτικα. Φέρτε και τις κάμερες, σας υποσχόμαστε αξέχαστο θέαμα με πολλά… απρόοπτα! Εγγυημένες αποκλειστικότητες, πλησίον των πούλμαν που θα βρίσκονται εκεί από τις 7.45
Σύλλογος συμβασιούχων δήμου Αθηναίων “Ψηφίζω για να μη χάσω το ψωμάκι μου”.
…το Ολυμπία πάντως θα είναι εκεί. Τέτοια θέματα – θεάματα απλά δεν χάνονται!
Σύλλογος συμβασιούχων δήμου Αθηναίων “Ψηφίζω για να μη χάσω το ψωμάκι μου”.
…το Ολυμπία πάντως θα είναι εκεί. Τέτοια θέματα – θεάματα απλά δεν χάνονται!