Μετρό: Αλλαγές στη νέα Γραμμή 4 και προσθήκη ενός σταθμού
Τον Φεβρουάριο αναμένεται να αρχίσει η β’ φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της νέας Γραμμής 4 του Μετρό (τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή), με μήκος 13 περίπου χιλιομέτρων, που αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 επιβάτες. Θα είναι η πρώτη γραμμή του Μετρό της Αθήνας με συρμούς χωρίς οδηγό και θύρες στις αποβάθρες των σταθμών. Η δυνητική χρονοαπόσταση των συρμών θα είναι τα 90 δευτερόλεπτα, ωστόσο τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της γραμμής, οι συρμοί θα διέρχονται το λιγότερο ανά 4 λεπτά.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η γραμμή θα κατασκευαστεί σε 8 χρόνια. Εφόσον, δηλαδή, δεν υπάρξει καθυστέρηση, θα παραδοθεί το νωρίτερο το 2027.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, η νέα γραμμή του Μετρό θα είχε 14 σταθμούς.
Τελικά, όμως, προστέθηκε άλλος ένας σταθμός με την προσωρινή ονομασία «Ελικώνος», που θα κατασκευαστεί ανάμεσα στους σταθμούς «Γαλάτσι» και «Κυψέλη». Άλλα πιθανά ονόματα του σταθμού είναι «Πάρνηθος», «Αγία Γλυκερία», «Αλεπότρυπα», και «Άνω Κυψέλη».
Οι εξελίξεις σχετικά με τη Γραμμή 4 του Μετρό επιβεβαιώθηκαν από το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Θ. Παπαδόπουλο, ο οποίος μίλησε πρόσφατα σε ημερίδα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας με θέμα τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.