Έξι συσκευές ανά νοικοκυριό στις αναπτυγμένες αγορές

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

digital era1
Στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την παγκόσμια αγορά συσκευών, βρίσκεται σήμερα ο πλανήτης. Νέες τεχνολογίες δικτύων, όπως το 5G, αλλά και τάσεις, όπως η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα, αλλάζουν άρδην το συνδεδεμένο κόσμο μας, δημιουργώντας νέες καταναλωτικές τάσεις στον τομέα των συσκευών.

Στη νέα αυτή εποχή, σύμφωνα με την έρευνα “The Future of Devices” του GSMA Intelligence, το smartphone παραμένει η κυρίαρχη συσκευή, με το 90% των καταναλωτών στις αναπτυγμένες αγορές να έχει τουλάχιστον μία συσκευή στην κατοχή του. Μάλιστα, σε εξαιρετικά “ώριμες” ψηφιακά αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ, ήδη αντιστοιχούν 2,5 συσκευές smartphone ανά νοικοκυριό.
Ωστόσο, το φάσμα των συνδεδεμένων συσκευών – και συνεπώς των καναλιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο – διευρύνεται, καθώς, για παράδειγμα, τα “έξυπνα” ηχεία και οι “έξυπνοι” βοηθοί γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Σήμερα, ήδη, το μέσο νοικοκυριό σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία διαθέτει, κατά μέσο όρο, έξι συνδεδεμένες συσκευές, από τηλεοράσεις μέχρι κονσόλες και από υπολογιστές μέχρι “έξυπνα” ηχεία. Επίσης, τα ποσοστά κτήσης “έξυπνων” βοηθών στις αναπτυγμένες αγορές του κόσμου έχουν σχεδόν διπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες.
Για παράδειγμα, το 16% των αμερικανικών νοικοκυριών κατέχει πλέον έναν “έξυπνο” βοηθό, σε σύγκριση με 9% το προηγούμενο έτος. Η Amazon και η Google εξακολουθούν να κυριαρχούν στον τομέα αυτό, αντιπροσωπεύοντας το 85% των πωλήσεων, παγκοσμίως.
Πάντως, η μελέτη διαπιστώνει ότι νέες τάσεις της τεχνολογίας όπως οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας, δεν έχουν αποκτήσει ακόμη την αναμενόμενη διείσδυση στον παγκόσμιο πληθυσμό.
Νέο κεφάλαιο
Υπό αυτά τα δεδομένα, όπως διαπιστώνει έτερη νέα μελέτη της GSMA Intelligence (‘5G’s Great Expectations’), τόσο οι κατασκευαστές συσκευών όσο και οι φορείς εκμετάλλευσης επιχειρούν μέσω του 5G να ξεκλειδώσουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία ανάπτυξης των συσκευών. Πάντως, όπως σημειώνει η έρευνα – η οποία επιχειρεί να αποτυπώσει τις προσδοκίες των καταναλωτών από τα δίκτυα επόμενης, πέμπτης, γενιάς – η δυναμική του 5G δεν έχει γίνει ακόμη ορατή από τους καταναλωτές.
Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες στις ανεπτυγμένες χώρες (το 54%) εκτιμούν ότι η υπεροχή του 5G έναντι του 4G έγκειται στις μεγαλύτερες ταχύτητες. Ωστόσο, η έρευνα δεν επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, για να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Επιπλέον, μόνο ένας στους τέσσερις (25%) αναμένει ότι το 5G υπερέχει έναντι του 4G γιατί θα προσφέρει “νέες καινοτόμες υπηρεσίες”, ενώ μόλις το 20% πιστεύει ότι το 5G θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή συσκευών.
Να σημειωθεί ότι η ετήσια έρευνα καταναλωτών του GSMA Intelligence καλύπτει 36.000 ερωτηθέντες σε 34 βασικές αγορές.
sepe

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ