Συναγερμός στην Ξάνθη: Μαθήτρια δημοτικού θετική στον κορονοϊό

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Συναγερμός σήμανε την Δευτέρα στο 7ο δημοτικό σχολείο Ξάνθης όταν ενημερώθηκαν οι αρμόδιοι πως μια μαθήτρια η οποία πραγματοποίησε προεγχειρητικό έλεγχο σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε θετική στον νέο κορονοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχολείο θα παραμείνει ανοιχτό, ενώ η τάξη της μαθήτριας κλείνει προληπτικά. Παράλληλα, έχουν ενημερωθεί οι γονείς των παιδιών της τάξης που κλείνει για να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο.
Πηγή: fonitisxanthis.gr Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις