ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Καβάλα: Πήδηξε από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν με Κορωνοϊο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μια 52χρονη πήδηξε από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου της Κάβαλας, στο οποιο νοσηλευόταν καθώς είχε διαγνωστεί με Κορωνοϊο.

Συμφωνα με πληροφορίες η 52χρονη είχε προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή της και πριν λίγες μέρες, πριν μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις