Θεσσαλονίκη: Βρέθηκε πτώμα άνδρα σε σήψη

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Το πτώμα ενός άνδρα περίπου 45 ετών βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, στον Θερμαϊκό Κόλπο, στο ύψος του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Μολις εντοπίστηκε, κινητοποιήθηκαν άμεσα το Λιμενικό Σώμα και δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας ενώ αφού ανασύρθηκε μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για νεκροψία
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε το άψυχο σώμα του άτυχου άνδρα στο νοσοκομείο “Γ. Γεννημάτας” της Θεσσαλονίκης προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις