ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΕΘΝΗ

Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση «Νόστος 5» – Στη Μολδαβία 34 Έλληνες από την Οδησσό

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πέρασαν ασφαλείς στη Μολδαβία οι 34 Έλληνες από την Οδησσό

Η επιχείρηση «Νόστος 5», για την εκκένωση 34 ατόμων από την Οδησσό, περιλαμβανομένων ναυτικών ελληνόκτητου πλοίου, ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Τα 34 άτομα, συνοδευόμενα από τον Γενικό Πρόξενο στην Οδησσό Δ. Δόχτση και στελέχη του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας, πέρασαν τα σύνορα Ουκρανίας-Μολδαβίας, όπου τους ανέμενε κλιμάκιο από την Ελληνική Πρεσβεία στο Βουκουρέστι.

Ο ρωσικός στρατός συνεχίζει σήμερα την ολομέτωπη επίθεσή του στην Ουκρανία, βομβαρδίζοντας τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, τη Χαρκίβ (Χάρκοβο), και σφίγγοντας τον κλοιό στην πρωτεύουσα, το Κίεβο, ενώ σε λίγη ώρα αναμένεται να διεξαχθεί ο τρίτος γύρος ρωσοουκρανικών διαπραγματεύσεων. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις